• Anonym (T)

    Hjälp mamma skriker. Vad gör pappa?

    Mina föräldrar skriker på natten. Särskilt mamma. Hon skriker ganska högt. Hon har vid ett tillfälle gråtit. Ibland skriker pappa åxå.... Vet inte vad de skriker men det är en massa ljud. De tror inte jg hör för jag har mitt rum på övervåningen o dom sover nere. Asså ja är fan rädd. Tänk om han slår mamma? Men varför skriker pappa också? Böda skriker. Men mest mamma.

  • Svar på tråden Hjälp mamma skriker. Vad gör pappa?
  • sextiotalist

    Be dina föräldrar dämpa deras nattliga aktiviteter eftersom de väcker dig hela tiden. Mer behöver du inte säga

  • Anonym (Sofia)

    Hur är dina föräldrar på dagen? Är de sura/arga? Pratar de med varandra? Verkar de tycka om varandra? Verkar din mamma rädd för din pappa?

    Ibland låter man väldigt högt när man har sex. Det finns olika typer av sex (såklart!) och det är ju inte säkert att dina föräldrar diskuterar sitt sexliv med dig. En del gillar smisk och bdsm och då kan det låta en hel del när de har sex.

    Däremot kan det ju vara så att de faktiskt bråkar fysiskt och det är ju inte bra. Speciellt inte om de använder fysiskt våld. Kolla lite hur dina föräldrar är mot varandra och om du fortfarande är orolig, försök att prata med ngn av dem enskilt.

Svar på tråden Hjälp mamma skriker. Vad gör pappa?