• Anonym (25)

    Tjejer, beskriv fördelarna med små kukar.

    Ja, vad tycker ni?

  • Svar på tråden Tjejer, beskriv fördelarna med små kukar.
  • Anonym (Nja.)

    Vad är en liten kuk? 10-14 cm duger finfint - når aldrig botten så det gör ont. Men under 10 cm och smal, då måste det vara en man med mycket "annat" - lite tråkigt i längden att bli penetrerad av ett "lillfinger"...

  • Anonym (Sarah)

    Men vadå? Menar du alltså att det finns "fördelar" med en liten penis?

    Allt är ju relativt antar jag och visst, jämför du med något jävla 30-centimeters monster så kan jag väl räkna upp några fördelar såsom att jag inte spricker osv. Jämför du däremot med en i normalstorleken så kan jag tyvärr inte komma på en enda fördel med en liten, sorry!

    Att tillägga är väl att jag träffat en som hade typ en 10-12 cm pinne i samma tjocklek som ett mindre finger, kände liksom inte ens att han var där, var mer rörelserna i sig man fick gå efter och liksom föreställa sig att jo, han är nog inne...

  • Anonym (mmmm)

    Liten är 14-16 cm är okej om omkretsen inte är lika smalt som ett pekfinger. Jag kan nästan fördra det framför en med 19-25 cm. Men det är nog för att jag får så himla ont efteråt :P.

  • Anonym (25)
    Anonym (Sarah) skrev 2014-11-26 12:42:17 följande:

    Men vadå? Menar du alltså att det finns "fördelar" med en liten penis?


    Att du möjligen är "hemmablind" innebär ju inte att det inte finns kvinnor som ser fördelar med små kukar (läs: 10-15 cm).
  • Anonym (25)
    Anonym (mmmm) skrev 2014-11-26 13:10:55 följande:

    Liten är 14-16 cm är okej om omkretsen inte är lika smalt som ett pekfinger. Jag kan nästan fördra det framför en med 19-25 cm. Men det är nog för att jag får så himla ont efteråt :P.


  • Josse112

    En fördel är att man aldrig behöver stöta i livmodertappen, som gör så satans ont, vilket leder till att man kan köra på hårdare och vara mindre försiktig Glad

  • Lejonhierta

    Alltså jag hänger inte upp mig på storleken. Jag har haft relationer och sex med både väldigt välutrustade män och de som varit i underkant. Kan nog säga att en som har något mindre löser det genom andra kvaliteter och tekniker som kan ge samlivet en helt annan dimension. Mina två senaste förhållanden har männen varit extremt välutrustade, det har medfört att vissa ställningar faktiskt gör ont och kanske en anings mindre lyhördhet för mina behov i början, där man uttryckligen får vara mer rättfram på hur jag velat ha det än med de två som hade lite mindre stl. kan tänka mig det beror lite på själförtroendet invaggade att bara man har stor snopp så är man bra. Jag vet inte om det är så, det är en gissning. Nu är inte jag blyg av mig utan säger vad jag vill, föreslår nya ställningar och är ganska aktiv i samlivet normalt sett.

  • Anonym (Jess)

    Lättare att köra hårt, slår inte i tappen, analt är mkt lättare och skönare.

  • Kereza
    Anonym (Jess) skrev 2014-11-26 17:26:11 följande:

    Lättare att köra hårt, slår inte i tappen, analt är mkt lättare och skönare.


    Kunde inte sagt det bättre själv!
    TS, där har du fördelarna ^

    Och en till, men den är bara sann ibland; mindre kukar blir ofta Hårdare än stora. Kanske för att det är mindre yta som ska fyllas ut (?) och jag tycker det känns Mer med en liten, stenhård är en stor, "mjukhård" - men, som sagt, just den grejen finns det undantag till åt bägge håll.
Svar på tråden Tjejer, beskriv fördelarna med små kukar.