• Anonym (anonymus)

    Grannungen knuffade omkull min dotter när hon kissade!

    Jag är så trött på ett av grannbarnen. Han är 10, tror jag. Han har en koja i skogen precis som min dotter också har. När min dotter lekte med sin kompis i skogen så blev de båda kissnödiga. De är båda 7 år.
    Min dotter sätter sig bakom en buske och kompisen ställer sig bredvid och kissar.
    Då kommer snorungen (som har smugit på dem) fram bakom busken bredvid och först kastar en pinne på henne och sen knuffar omkull henne medans hon kissar. Så hon får kiss överallt plus en del smuts i snippan. Han bara skrattar och springer iväg.
    Min dotter får hjälp upp av sin kompis och de skyndar hem.

    Nu vet jag inte vad jag ska göra, snorungens pappa bara skrattade när jag ringde upp honom.

    Vad ska göra?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-26 15:23
    Vad ska jag göra?, ska det stå.

  • Svar på tråden Grannungen knuffade omkull min dotter när hon kissade!
  • Almina

    Testa att prata med hans mamma? Eller prata direkt med honom? Det är de alternativen jag kan komma på...

  • Anonym (anonymus)
    Almina skrev 2014-11-26 16:13:52 följande:

    Testa att prata med hans mamma? Eller prata direkt med honom? Det är de alternativen jag kan komma på...


    I så fall får jag nog försöka läxa upp honom. Var hans mamma finns vet jag inte.
    Jag tror att han är där varannan helg. Kan man få hjälp av skolan att få veta var mamman finns?
  • Anonym (ann)

    Jag skulle ta ungen i örat och visa vad som är rätt och fel. Barm är ibland elaka mem av förklarliga skäl. men de speglas av sina föräldrar... och så som pappan reagerade så ser man ju avspeglingen på hans son. Skulle skälla ut pappan. De värsta vad jag vet är nochalanta män. Usch

    Eller människor för den delen. Kanske pappan som behöver en läxa...

  • Anonym (anonymus)
    Anonym (ann) skrev 2014-11-26 17:04:36 följande:

    Jag skulle ta ungen i örat och visa vad som är rätt och fel. Barm är ibland elaka mem av förklarliga skäl. men de speglas av sina föräldrar... och så som pappan reagerade så ser man ju avspeglingen på hans son. Skulle skälla ut pappan. De värsta vad jag vet är nochalanta män. Usch

    Eller människor för den delen. Kanske pappan som behöver en läxa...


    Ja, det kanske är pappan som man ska gå på mellan 4 ögon. Men det får sambon ta.
Svar på tråden Grannungen knuffade omkull min dotter när hon kissade!