• Anonym (Sorgsen)

    Varför kan jag inte få ha min killkompis?

    Jag hade många killkompisar förr. Jag har alltid haft lite lättare att snacka med killar än med tjejer av någon anledning. När jag skaffade man och barn så tappade jag i princip alla mina killkompisar, och dom killar jag nu umgås med är min mans kompisar, alltså vänner som han har valt. Men nu har jag skaffat mig en egen killkompis som jag verkligen gillar, vi har skitkul och kan prata om allt möjligt och vi ser varandra som just vänner. Men det verkar sjukt komplicerat att vara kompis med en kille!! Får pikar typ "jaha va säger din man om detta?" Och liknande, och min man som själv har tjejkompisar muttrar han också så att jag får (egentligen helt obefogat) dåligt samvete... Vad ska man göra åt detta? Känns så tråkigt och gör mig nedstämd. Känner någon igen sig?

  • Svar på tråden Varför kan jag inte få ha min killkompis?
  • Anonym (:O)

    Va? Nä, detta ska du inte acceptera. Klart du ska få fortsätta träffa din killkompis. Helt befängt att ni skulle ligga med varandra bara för att ni är av motsatta kön. Med den logiken skulle du bara kunna jobba på arbetsplatser med bara kvinnor. Är era grannar män? Shit, då kanske du ligger med dem också.

  • Anonym (Sorgsen)

    Vad skönt att någon mer tycker som jag iallafall! Tänker så också: bara för att min kompis är av motsatt kön behöver väl inte det betyda att vi vill ligga med varandra? Jag vågar inte ens gå dit längre pga pikar och frågor

  • Anonym (:O)
    Anonym (Sorgsen) skrev 2014-11-27 15:26:39 följande:

    Vad skönt att någon mer tycker som jag iallafall! Tänker så också: bara för att min kompis är av motsatt kön behöver väl inte det betyda att vi vill ligga med varandra? Jag vågar inte ens gå dit längre pga pikar och frågor


    Vet inte om detta stämmer, men jag har hört att de flesta är otrogna med en arbetskollega. Nä, skit i pikarna. Du har inget att skämmas över.
  • Anonym (:O)

    De flesta som är otrogna är alltså det med en arbetskollega menade jag naturligtvs.

Svar på tråden Varför kan jag inte få ha min killkompis?