• Anonym (Mamman)

    Min dotters pappa ville inte ha med henne o göra, men brukar alltid smyga vid deras hus

    Jag har en dotter med en kille som inte vill ha med mig eller barnet o göra, ja vi båda är unga o han bor hemma.. Han har aldrig träffat sin dotter o vill inte göra de heller..

    Hon är ett o ett halvt år, o jag brukar alltid ta promenader med henne, o eftersom han bor en halvtimma från oss, brukar jag alltid gå till deras lekpark o leka med henne, o jag vet att dem har fönstret precis utanför lekparken.

    O de hemska enligt mig är att, sonen aldrig berätta om våran dotter för föräldrarna, men jag gjorde de när hon var 3 månader, o dem får inte ha kontakt med henne, för då bryter han kontakten helt med båda sina föräldrar. O de vill dem inte speciellt mamman(hennes farmor har tyckt de vart så hemskt) Men iallafall hon brukar lee lite när hon råka gå förbi... Eller om hon går förbi fönstret, går hon iväg snabbt....

    haha ja jag vet att detta är sjuukt, men tycker våran dotter är så underbar så jag vill inte att dem ska missa henne.......

  • Svar på tråden Min dotters pappa ville inte ha med henne o göra, men brukar alltid smyga vid deras hus
  • Långbenopluto

    Tycker du gör dig själv en otjänst som går förbi där och leker....det har jag även skrivit i alla dina andra trådar om samma sak....

    Låt som vara, dom har gjort valet att inte ha med er att göra.

  • Anonym (h)

    Menar du att det skall vara bra för farmor och farfar att få se ditt barn lite på avstånd och samtidigt så gott som dagligen bli påminda om att de aldrig kommer lära känna henne bättre än så?
    Hur fungerar det för barnet att du har fullt fokus på att titta på omgivande fönster, personer som passerar förbi, och är allmänt frånvarande i leken?
    Hennes pappa har tydligt visat att han inte vill ha med er att göra alls, och det blir inte bättre för ditt barn att du pysslar med denna form av stalking.
    Acceptera läget och låt barnet få växa upp utan att jaga efter bekräftelse av ovilliga släktingar.

  • Anonym (...)

    Orättvist att du använder dottern som slagträ. Dom vill inte ha med dig att göra. Utsätt inte din dotter för ditt hämdbehov

  • Anonym (Mamman)
    Tines skrev 2014-11-27 20:13:13 följande:

    Tycker du gör dig själv en otjänst som går förbi där och leker....det har jag även skrivit i alla dina andra trådar om samma sak....

    Låt som vara, dom har gjort valet att inte ha med er att göra.


    HAHAHA! Mina andra trådar???? skicka dem tack..... Detta är första inlägget jag gör, förutom när dottern hade födds o jag frågade om välling...

    O de andra jag lagt upp är nu när jag är gravid igen, hur länge halsbränna sitter i???

    SÅ SNÄLLA RARA SKICKA MIG DEM TRÅDARNA SOM DU PÅSTÅR!!!!
  • Anonym (Mamman)
    Anonym (...) skrev 2014-11-27 20:17:58 följande:

    Orättvist att du använder dottern som slagträ. Dom vill inte ha med dig att göra. Utsätt inte din dotter för ditt hämdbehov


    De vill dem visst, förutom pappan till barnet.... LÄS ORDENTLIGT!
  • Anonym (h)
    Anonym (Mamman) skrev 2014-11-27 21:12:35 följande:
    HAHAHA! Mina andra trådar???? skicka dem tack..... Detta är första inlägget jag gör, förutom när dottern hade födds o jag frågade om välling...

    O de andra jag lagt upp är nu när jag är gravid igen, hur länge halsbränna sitter i???

    SÅ SNÄLLA RARA SKICKA MIG DEM TRÅDARNA SOM DU PÅSTÅR!!!!
    Finns många liknande trådar, tex:
    www.familjeliv.se/forum/thread/72442926-min-dotters-pappa-vill-inte-ha-henne-o-nu-har-jag-stallt-de-rejalt-fan-vad-jag-angrar-mig-o-samtidigt-inte
  • Anonym (...)
    Anonym (Mamman) skrev 2014-11-27 21:13:28 följande:

    De vill dem visst, förutom pappan till barnet.... LÄS ORDENTLIGT!


    Hade dom verkligen velat ha kontakt så hade dom haft det. Självklart har dom en ursäkt till dig för att slippa vara ärliga.

    Hur länge ska du tvinga på dom ditt barn? Barnet kommer snart fatta att du visar upp henne för folk som inte vill veta av henne. Detkommer bara att öka på hennes känsla av att vara oönskad.
Svar på tråden Min dotters pappa ville inte ha med henne o göra, men brukar alltid smyga vid deras hus