• Anonym (Fy)

    Min kille är 28 och roppar på som mamma att göra skinksmörgåsar till honom!

    Min kille (sambo) är en liten mammas pojke. Han är 28 år, stor, muskulös och ser ut som en riktig man. Men när vi är hemma hos hans mamma och pappa, då blir han deras lilla pojke.


    Hans mamma ska alltid hålla med honom. Och hon gör bokstavligen talat allt för honom! Allt! Exempel: Min kille kan sitta på soffan och kolla på TV hemma hos dem. Sen gapar han: "mammaaaa". Hon kommer och undrar vad han vill. "Jag vill ha två skinksmörgåsar med oboj". Han mamma nickar instämt och går glatt till köket för att ordna detta och kommer ut med en bricka och serverar honom. Sedan sitter hon bredvid när han äter med en servett i handen för att räcka den till gosse lilla ifall hans skulle droppa. När han har ätit klart undrar hon ifall han fortfarande är hungrig och ifall hon inte borde fixa något mer.


    Sedan vill han gärna sitta bredvid sin mamma. Hon lägger hans huvud mot sig och sen klappar hon honom som en katt.


    Usch, så avtändande! Jag har sagt till honom att sluta vara mammas lilla gris! Han påstår att jag är störd i huvudet som lägger mig i och att han får ha "vilken jävla relation han vill" till sin mamma. Visst, hemma är han ordentlig och gör allt...men hans beteende som en liten pojke hemma hos hans mamma är inte den sambo jag känner igen i alla fall!


    Gör jag fel som reagerar?

  • Svar på tråden Min kille är 28 och roppar på som mamma att göra skinksmörgåsar till honom!
  • Anonym (Eww)

    Fel och fel, alltså jag skulle aldrig stå ut. Men visst har han rätt i att han får ha vilken relation han vill till sin mamma. Det är bara det att han uppenbarligen inte har frigjort sig ordentligt, vilket är lite... speciellt när man är 28 år gammal.

  • Sexig bi man

    Och? Brukar också ropa efter smörgås. Gör det mig till en sämre man?

  • Anonym (Suck)

    Jag bara gissa att han mer eller mindre kräver samma service av dig. Eller kommer att göra. "Hallå sambo, jag vill ha middaaaag!".

  • Sexig bi man
    Anonym (Suck) skrev 2014-12-19 12:00:54 följande:

    Jag bara gissa att han mer eller mindre kräver samma service av dig. Eller kommer att göra. "Hallå sambo, jag vill ha middaaaag!".


    Det är vad kvinnor är bra för.
  • Anonym (Kanske)

    Oj vad ni överreagerar.

    Är man hos sina föräldrar kan det väl ibland få vara skönt att få bli servad lite så länge det inte går till överdrift. Om mamma kommer och fyller frysen med matlådor, tvättar hans tvätt och ringer varje morgon för att väcka honom, då hade jag nog stört mig en aning, men inte för att han har en mor som bryr sig och som vill ha en bra och nära relation med sin son.
    Hon behöver kanske inte sitta med en servett bredvid dock. Annars tycker jag att hans mamma har tecken som tyder på att hon skulle bli en bra och omtänksam farmor, så akta er för att klaga för mycket.

    Kan tilläggas att jag är tjej och jag har inga föräldrar som någonsin servar mig med något men ibland hade det faktiskt varit skönt att mamma kom med några smörgåsar, liksom lite lyxigt. Mina bröder har alltid behandlats annorlunda av min mamma trots att de är lika kapabla att utföra precis samma saker som jag lika bra.

  • Anonym (Suck)
    Sexig bi man skrev 2014-12-19 12:10:42 följande:
    Det är vad kvinnor är bra för.
    Och män....:)
  • Thotis90

    Jag får känslan av att hon tycker om att passa upp på honom (om hon går till köket med ett leende), att hon känner sig behövd.


    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Anonym (ehh va!)
    Anonym (Fy) skrev 2014-11-28 01:27:59 följande:

    Min kille (sambo) är en liten mammas pojke. Han är 28 år, stor, muskulös och ser ut som en riktig man. Men när vi är hemma hos hans mamma och pappa, då blir han deras lilla pojke.


    Hans mamma ska alltid hålla med honom. Och hon gör bokstavligen talat allt för honom! Allt! Exempel: Min kille kan sitta på soffan och kolla på TV hemma hos dem. Sen gapar han: "mammaaaa". Hon kommer och undrar vad han vill. "Jag vill ha två skinksmörgåsar med oboj". Han mamma nickar instämt och går glatt till köket för att ordna detta och kommer ut med en bricka och serverar honom. Sedan sitter hon bredvid när han äter med en servett i handen för att räcka den till gosse lilla ifall hans skulle droppa. När han har ätit klart undrar hon ifall han fortfarande är hungrig och ifall hon inte borde fixa något mer.


    Sedan vill han gärna sitta bredvid sin mamma. Hon lägger hans huvud mot sig och sen klappar hon honom som en katt.


    Usch, så avtändande! Jag har sagt till honom att sluta vara mammas lilla gris! Han påstår att jag är störd i huvudet som lägger mig i och att han får ha "vilken jävla relation han vill" till sin mamma. Visst, hemma är han ordentlig och gör allt...men hans beteende som en liten pojke hemma hos hans mamma är inte den sambo jag känner igen i alla fall!


    Gör jag fel som reagerar?


    haha
    o så sitter ni och ondgör er över män.. När det är kvinnor som fostrar sina pojkar till... jag vet inte vad..

    Nåväl TS..
    In i båset igen med dig.. sluta gnäll
    Ingen i hela världen tvingar dig till att vara med honom.. (såvida du inte är muslim)
    o snart ligger du på rygg och särar på benen för "mammas gosse"...Flört

    Se så.. tillbaka in i båset igen med dig

    (det är modern som gör mannen till en gris)
  • beccagranen

    Först tänker man, vilken mansgris och mammas pojk. Men sen vet jag att man lätt faller tillbaka. När jag hälsar på mina föräldrar ned min familj, så är ju jag mor och tar hand om ting. Men när jag är där själv så börjar föräldrarna kalla mig för lilla dockan igen, och tillslut ligger jag mellan dom i sängen och kollar på tv som förr ^^

  • Anonym (Sofia)

    Men herregud TS, du är ett ihop med ett förvuxet barn. Jag skulle bli så sjukt avtänd av ett sådant beteende.

    Klart att man kan få bli bortskämd av sin mamma även som 28-åring men det där lät ju extremt. Att han sitter och gastar så där efter sin mamma, nej fy, skulle aldrig stå ut med en sådan kille.

    Hur länge har ni varit ihop? Bor ni tillsammans? Jag reagerar starkt på att han kallar dig störd i huvudet, det är ju verkligen totalt respektlöst. Det verkar inte vara någon drömkille du hittat, direkt....

  • Anonym (Suck)
    Anonym (ehh va!) skrev 2014-12-19 17:35:02 följande:
    haha
    o så sitter ni och ondgör er över män.. När det är kvinnor som fostrar sina pojkar till... jag vet inte vad..

    Nåväl TS..
    In i båset igen med dig.. sluta gnäll
    Ingen i hela världen tvingar dig till att vara med honom.. (såvida du inte är muslim)
    o snart ligger du på rygg och särar på benen för "mammas gosse"...Flört

    Se så.. tillbaka in i båset igen med dig

    (det är modern som gör mannen till en gris)
    Du uttrycker dig lite hårt, men jag håller med dig i sak tyvärr. Väldigt många mammor fostrar sina söner sådär: bara åka till mamsen så fixar hon tvätten. Och matlådor. O massa annat, men det gäller inte döttrarna.

    Klart han ska få bo kvar hemma, han har ju haft det så jobbigt! Låt han bo hemma medan han studerar, det blir ju billigare så! Osv osv. Bara det att systrarna måste hjälpa till hemma, men det måste inte han....
  • Sexig bi man
    Anonym (Sofia) skrev 2014-12-19 17:36:57 följande:

    Men herregud TS, du är ett ihop med ett förvuxet barn. Jag skulle bli så sjukt avtänd av ett sådant beteende.

    Klart att man kan få bli bortskämd av sin mamma även som 28-åring men det där lät ju extremt. Att han sitter och gastar så där efter sin mamma, nej fy, skulle aldrig stå ut med en sådan kille.

    Hur länge har ni varit ihop? Bor ni tillsammans? Jag reagerar starkt på att han kallar dig störd i huvudet, det är ju verkligen totalt respektlöst. Det verkar inte vara någon drömkille du hittat, direkt....


    Brudar som dig är sjukt avtändande. Du fick nog inte så mycket mys av dina föräldrar när du var barn. Vad gör honom till en dålig man bara för att han får mackor av sin mamma och för att hon klappar honom? TS tjej borde bli glad att de har sådan stark kärlek till varandra! Shit asså. Snacka om att du överdriver. Gå och svälj en levande julskinka utan senap på så kanske du slutar förvåna dig över saker och ting.

Svar på tråden Min kille är 28 och roppar på som mamma att göra skinksmörgåsar till honom!