• Anonym (shout)

    Vill bara ha sex med henne

    Jag har varit tänd på en tjej i några år, och hon verkar vilja ses också. Men ännu har vi inte kommit till skott.
    Jag är inte intresserad av ett förhållande med henne, men vill ligga med henne.
    Det kan jag väl inte säga till henne?
    Tror det är bättre att en tjej kommer med ett sånt förslag i så fall.
    Killar är ju svin om vi bara vill knulla.

  • Svar på tråden Vill bara ha sex med henne
  • Kereza

    Är du faktiskt seriös nu?!

    Ska du hemlighålla att du bara vill knulla för Att få knulla så ÄR du ett svin - Inte för att du "bara" vill knulla, utan för att du hemlighåller det för att uppnå ditt mål.

    Är du ärlig med det så är du däremot inget svin.

    Tänk såhär: skulle hon säga nej till sex om du var ärlig mot henne? Isf ÄR du ett svin om du är oärlig. 

    Svårare var det inte. Fattar inte hur fan det kan vara så jävla svårt att tänka logiskt och inte leka offer hela tiden - vaddå "Killar är ju svin om de bara vill ha sex" - jävla barnsligheter - nej, killar är inte svin om de bara vill ha sex - och tjejer är inte horor, de heller - däremot är man ett svin om man inleder något under falska förspeglingar för att få som man vill. 

  • Krafs
    Kereza skrev 2014-11-29 09:24:27 följande:

    Är du faktiskt seriös nu?!

    Ska du hemlighålla att du bara vill knulla för Att få knulla så ÄR du ett svin - Inte för att du "bara" vill knulla, utan för att du hemlighåller det för att uppnå ditt mål.

    Är du ärlig med det så är du däremot inget svin.

    Tänk såhär: skulle hon säga nej till sex om du var ärlig mot henne? Isf ÄR du ett svin om du är oärlig. 

    Svårare var det inte. Fattar inte hur fan det kan vara så jävla svårt att tänka logiskt och inte leka offer hela tiden - vaddå "Killar är ju svin om de bara vill ha sex" - jävla barnsligheter - nej, killar är inte svin om de bara vill ha sex - och tjejer är inte horor, de heller - däremot är man ett svin om man inleder något under falska förspeglingar för att få som man vill. 


    Oj, här tog du i så du sprack. Och jag tror du tappade bort alla strax efter andra stycket. :P
  • eslah

    Höll på att ramla av stolen när jag läste trådtiteln, åh va romantiskt tänkte jag med en karl som bara vill ligga med kvinnan han har. Tji fick jag, men då är allt i sin ordning.

  • Anonym (va ärlig)

    Säger såhär: var ärlig eller fortsätt fantisera. Killar är inte mer svin än tjejer - men om du utnyttjar henne...ja då är DU ett svin! 

  • Anonym (shout)
    Kereza skrev 2014-11-29 09:24:27 följande:

    Är du faktiskt seriös nu?!

    Ska du hemlighålla att du bara vill knulla för Att få knulla så ÄR du ett svin - Inte för att du "bara" vill knulla, utan för att du hemlighåller det för att uppnå ditt mål.

    Är du ärlig med det så är du däremot inget svin.

    Tänk såhär: skulle hon säga nej till sex om du var ärlig mot henne? Isf ÄR du ett svin om du är oärlig. 

    Svårare var det inte. Fattar inte hur fan det kan vara så jävla svårt att tänka logiskt och inte leka offer hela tiden - vaddå "Killar är ju svin om de bara vill ha sex" - jävla barnsligheter - nej, killar är inte svin om de bara vill ha sex - och tjejer är inte horor, de heller - däremot är man ett svin om man inleder något under falska förspeglingar för att få som man vill. 


    Jag trodde att jag tänkte logiskt här. Jag vet inte vad hon vill. Men om hon är intresserad av mer än bara en flirt, så vill jag inte såra henne. Jag har alltid läst att tjejer inte är så pigga på att hoppa i säng utan känslor. I alla fall inte i lika stor utsträckning som killar. Och jag har ofta läst hur tjejer tycker att killar är ytliga som bara vill ha sex. Svin helt enkelt.
    Jag har inte tänkt låtsas vilja ha ett förhållande bara för att få sex. Det är inte min stil.
  • Anonym (inget sex)

    Ja du är ett svin om du tänker så!! Tacka vet jag förr då man fick sex först efter att man gifte sig!

    Alltså - inget sex om du inte lovar att älska henne tills du dör !!!

  • Kereza
    Anonym (shout) skrev 2014-11-29 11:25:25 följande:
    Jag trodde att jag tänkte logiskt här. Jag vet inte vad hon vill. Men om hon är intresserad av mer än bara en flirt, så vill jag inte såra henne. Jag har alltid läst att tjejer inte är så pigga på att hoppa i säng utan känslor. I alla fall inte i lika stor utsträckning som killar. Och jag har ofta läst hur tjejer tycker att killar är ytliga som bara vill ha sex. Svin helt enkelt.
    Jag har inte tänkt låtsas vilja ha ett förhållande bara för att få sex. Det är inte min stil.
    Men då är det väl inget problem? Då är det ju bara att spela med öppnna kort och säga det; jag är inte ute efter något seriöst, men vi kanske kan ha kul tillsammans? Typ. Vill hon inte då, så är det ju ändå hennes val. Och vill hon, då blir ju ingen sårad (om nu inte någon går och blir kär, men det får vi väl isf hoppas ni undviker) 

    För övrigt ber jag om ursäkt för svärandet - det var onyanserat av mig, det är inte Ditt fel att jag är omgiven av blockmongon som tror att alla tjejer hatar sex och bara vill ha kärlek hela tiden >.< Jag tycker bägge könen dock förjänar att få veta vad de ger sig in på. Från start. 
  • Anonym (Z)

    Så sa en kille till mig. Nappade direkt! Tyckte det var fantastist att han tog upp vart han stod direkt. Han var inget svin då han var ärlig, och vi träffades i ungefär 1 år som kompisar med "special benefits". Perfekt :)

  • Robert 832

    Tycker du om henne på nått annat sätt än hur hon ser ut? Det är inte alls omöjligt att få till ett ligg utan att ljuga och utgå ifrån att man har krav på nått djupare än så. Störst chans har du om du öppnar dig lite, är respektfull och intresserar dig av hennes personlighet (som vän) samtidigt som du gör det tydligt att du inte vill ha mer än så.

  • Beverly Marsh

    Säg till henne att du inte är intresserad av ett seriöst förhållande. Då lär hon fatta poängen och vill hon ändå träffa dig vet du att det är fritt fram.

  • Anonym (shout)

    Hon är förmodligen inte intresserad av enbart sexmöten.
    Såg att hon gått med i några grupper på Facebook för seriös dejting.

  • Anonym (inget sex)
    Anonym (shout) skrev 2014-12-01 07:50:07 följande:
    Hon är förmodligen inte intresserad av enbart sexmöten.

    Såg att hon gått med i några grupper på Facebook för seriös dejting.



    Rätt åt dig! Hoppas du skäms nu för dina svinaktiga moralmissar och fattar att du väljer om du på riktigt vill ha henne, eller så får du lov att sitta hemma o runka! Fy för att utnyttja den stackars flickan!
Svar på tråden Vill bara ha sex med henne