• muppgalen

    bf i februari2015?

    Är gravid i vecka 28+3 beräknad 18februari 2015. Andra barnet. Någon mer som e beräknad i februari? Skulle va kul å ha kontakt med någon

  • Svar på tråden bf i februari2015?
  • tomsfru

    Hejhej! Här är en till som väntar tvåan i februari, 6:e har jag datum. Har en som blir två i just februari hemma. Hur gammalt är det blivande storasyskonet för din del?

  • tomsfru

    börjar ju närma sig nu... fattar knappt att det är sant att det gått så fort denna gång! förvärkarna är i full gång kvällstid och någon sammandragning då o då dagtid.....

    bm sa att den lill* nästan är fixerad redan nu... kan inte låta bli att hoppas att det inte är så långt kvar nu.... med dottern gick jag över två veckor o hade gärna sluppit det denna gång

  • Jujusma

    Jag tycker också att tiden gått oerhört fort denna gången. Obegripligt! Jag tror inte min har fixerat sig eller sp för jag ty mer fortfarande jag känner sparkar på alla håll och kanter. Ska på UL idag för att kolla moderkakan som var lite lågt liggande. Jag har mått väldigt bra denna graviditet såhär långt måste jag säga och har varken förvärvar eller särskilt mycket sammandragningar. Foglossningen med sonen var fruktansvärd, denna gången är det fullt hanterbart. Det enda jag kan uppleva är att jag ofta är trött, orkar inte riktgt så mycket som normalt. Längtar massor till BF, tittar på avsnitt från " en unge i minuten" varje kväll för att inse att jag faktiskt är gravid och förlossningen börjar närma sig!

  • tomsfru

    41 dagar här o magen har sjunkit en hel del.... börjar bli läge att göra inventering för bebisen snart för att se om det behöver kompletteras nåt i klädväg känns det som

Svar på tråden bf i februari2015?