• Anonym (Den fundersamme)

    min flickvän vill åt mitt anal!

    Alltså nu är det så att jag har varit tillsammans med min flickvän i 4 år nu. Älskar henne så sjukt mycket och mer för varje dag. Vi har ett underbart sexliv då vi ungefär har sex ca 2 - 3 gånger om veckan. Jag älskar henne så o jag vill göra allt för att få henne glad men nu kommer vi till ämnet. Hon vill slicka mig analt. Jag förstår inte varför eftersom hon aldrig visat sig tända på analt sex i någon form. Jag vill ju verkligen göra henne glad men jag tycker själv det är så sjukt avtändande vid bara tanken att någon sätter sin tunga där bak.

    Ska jag göra som hon säger? Eller vad ska jag göra för något? Jag måste ju tänka på mig själv med? //kille 23

  • Svar på tråden min flickvän vill åt mitt anal!
  • Anonym (Asslover)

    Det är sjukt skönt!! Tvätta dig ordentligt bara.

  • Anonym (Testa)

    Låt henne testa! Du anar inte hur bra det är. Jag var också skeptisk till detta innan jag lät frun testa. Oj vad skönt det var. Låt henne sen trycka in ett finger eller två med. Lovar, det är sjukt skönt.

  • Anonym (Tjej)

    Hej, har läst om att många kullar tycker det är skönt och det kanske din tjej med läst om. Och vill hitta ännu mer grejer som hon kan tillfredställa dig på. Så kan bara vara den anledning att hon vill ge dig mer njutning ;)

  • Mrs Okänd

    Är det bara tungan eller allt med analen? De allra flesta verkar ju ändå gilla det men du ska ju inte göra nåt mot din vilja men samtidigt kanske du missar en riktigt bra sexupplevelse.

  • Anders 386

    Det är väl helt naturligt att man sätter upp gränser för vad man är bekväm med? Om du inte tycker om att hon slickar dig därbak är det väl bara att berätta det??
    Jag förstår inte problemet? Obestämd  

  • Anonym (Den fundersamme)

    Jag är Axor :P Råkade ha bort anonym. Men vi lär testa detta idag under förspelet :) Hör av mig som sagt hur det går. Tack igen för att ni bryr er och vill hjälpa till :D

  • Anonym (MinManSpruta)

    Hoppas du gillar det ;) Min man sprutade utan penisstimulation när jag gjorde de.. Var inte riktigt mening och vet inte hur jag hamnade där egentligen.. men han kom som en kanon så att säga ;) Lycka till unge man!

Svar på tråden min flickvän vill åt mitt anal!