• Jessans

    Bf augusti/slutet av sommaren 2015

    Imorse plussade vi äntligen! Som vi har längtat! Är det någon mer som börjat sin resa mot ett barn (ev syskon) som är väntat i slutet av sommaren/augusti? Skulle vara så kul att följas åt och diskutera tillsammans om alla tankar som ploppar upp :) 

  • Svar på tråden Bf augusti/slutet av sommaren 2015
  • Jessans
    Fruåslund skrev 2014-12-08 13:34:27 följande:

    Jag plussade också idag ???? har två barn sen innan ????


    Vad roligt! När tror du ert barn är beräknat? Och hur gamla är syskonen? :)
  • Jessans
    Hanna9103 skrev 2014-12-08 14:49:01 följande:

    Å vad kul! Grattis till er! Jag har med nyss plussat men det är mitt första barn! :)


    Så skoj! Grattis :) 
  • Fruåslund

    Bf 18/8 tror jag ???? min dotter Hanna är 3 år och min son Edvin är 11 månader idag. Hur gammalt är ditt barn jessan?

  • Jessans
    Fruåslund skrev 2014-12-08 19:03:57 följande:

    Bf 18/8 tror jag ???? min dotter Hanna är 3 år och min son Edvin är 11 månader idag. Hur gammalt är ditt barn jessan?


    Vad roligt. Vi har bf kring 15/8. 


    Min dotter är drygt 3 år så hon kommer precis bli 4 år när det är dags och hon har längtat såååå efter småsyskon. 


    Har du ringt MVC än och för inskrivning? Fick du färre gånger till BM när du var gravid med tvåan? Jag skulle vilja gå minst lika mycket. Är så kul o få följa allt som händer i magen :) 

  • Fruåslund

    Ja man går färre gånger. Som förstföderskor börjar man gå varannan vecka tidigare än med andra barnet. Men man kan säkert be om att få gå oftare? Nej har inte ringt in. Tänkte vänta tills nästa vecka. Har ni några symtom?

  • PixiLady

    Är också beräknad 15/8, i alla fall enligt min mobil app. Har en treåring sen innan och är orolig över hur det ska gå med TVÅ barn =)

  • excalibur

    Hej hej!

    Jag har BF den 14/8, detta är 3:e barnet :) Syskonen är Saga 7år och Theodor 3,5år.

    Hur gamla är ni? :)

Svar på tråden Bf augusti/slutet av sommaren 2015