• mellimalli

    Fillers i läpparna?

    Hej. Jag har helt ok läppar.. Jag HAR läppar som syns.. men är ändå sugen på att förstora dom en aning. Alltså med det minsta måttet.. 

    Min kompis har gjort sina hon använde 1mg.. hon sa att det var minsta men hon har verkligen så att det syns att de e fejk. En annan kompis gjorde också och det såg helt naturligt ut... 

    Vet inte om jag vågar för jag vill ju inte förstöra mitt utseende.. 

    Nån som har gjort detta? Med minsta. Hur blev det? Hur länge höll det? Blev ni nöjda? Ser det naturligt ut? Vad betalade ni?

    Har så många frågor..

    Såg även att det fanns på lets deal för 1200kr men folk säger att man inte skall köpa där eftersom det kan vara outbildade läkare osv.. läste nånstans att en tjej som gjort läpparna gick till en läkare som visade sig inte allt vara utbildad och förstörde hennes läppar!!! Blir ju rädd.. 

    Ni som gjort läpparna snälla kom med råd! Är verkligen sugen på detta. TACK{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Fillers i läpparna?
  • Maria 434

    Mitt råd är:


    Titta aldrig på priset när du väljer var du ska göra läpparna. Välj en salong med mycket gott rykte och som månar om att de de gör med fillers ser naturligt ut.

    På rätt salong så ska det se naturligt ut, men det är självklart upp till dig som kund också och säga vad du vill ha.


    Bara för att man betalar för 1 mg betyder det inte att man måste injicera allt i sprutan

  • leonie

    Men varför, om du ändå har läppar som du är okej med? Det är ju alltid en risk, och ärligt, är verkligen Kalle Anka så snygg så alla vill gå och se ut som han.

    Såg Hollywoodfruarna på TV3 igår, och såg hon Isabel Adrian.... Fy fan vad hon har förstört sig med dessa läppar och annat, och hon som var så fin när hon var med i Robinson, hon, och även Britt Ekland, ser ju ut som de opererat in ett babianarsle i ansiktet.

    Nej, du är nog vackrast som du är, och dina läppar är nog bra mycket godare att kyssa och leka med nu som oförstörda naturliga, än som Kalle Anka näbb...

    Lovar varenda en av manligt kön håller med!

  • mellimalli

    Men.. vill ju inte göra så mycket som dom har gjort. Dom på tv har ju överdrivit med allt. Vill bara göra pyttelite.. som min kompis gjorde.. så dom bara blir lite fylligare :)  såg helt naturligt ut på henne

    Bifogar en bild på mina läppar.. 




    Är just överläppen ja vill fylla yttepytte lite ^^ ursäkta närbilden hehe.

  • 8oo8
    leonie skrev 2014-12-08 14:26:42 följande:

    Men varför, om du ändå har läppar som du är okej med? Det är ju alltid en risk, och ärligt, är verkligen Kalle Anka så snygg så alla vill gå och se ut som han.

    Såg Hollywoodfruarna på TV3 igår, och såg hon Isabel Adrian.... Fy fan vad hon har förstört sig med dessa läppar och annat, och hon som var så fin när hon var med i Robinson, hon, och även Britt Ekland, ser ju ut som de opererat in ett babianarsle i ansiktet.

    Nej, du är nog vackrast som du är, och dina läppar är nog bra mycket godare att kyssa och leka med nu som oförstörda naturliga, än som Kalle Anka näbb...

    Lovar varenda en av manligt kön håller med!


    men hennes kompisar har juuuu. måste ju hon också ha förstår du väl...
  • mellimalli

    Aa för det


    8oo8 skrev 2014-12-08 14:35:45 följande:
    men hennes kompisar har juuuu. måste ju hon också ha förstår du väl...
    Aa för det e verkligen det det handlar om. Mog1. Handlar om mig själv och ingen annan. Sa vad dom hade för att de blev olika för båda.. Var ett exempel. My god.
  • leonie

    Hade jag dina läppar TS skulle jag helt ärligt aldrig låta någon komma i närheten med en fillerspruta, aldrig!!!

    Ser öht inte varför, det är en hangup du fått för dig som ingen annan ser. De är ju jättefina som de är. Aldrig jag skulle chansa om jag hade dem, hade du "ormläpp" hade jag fattat men dina.... No way.

    Släpp det är mitt svar.

  • mellimalli
    leonie skrev 2014-12-08 14:46:59 följande:

    Hade jag dina läppar TS skulle jag helt ärligt aldrig låta någon komma i närheten med en fillerspruta, aldrig!!!

    Ser öht inte varför, det är en hangup du fått för dig som ingen annan ser. De är ju jättefina som de är. Aldrig jag skulle chansa om jag hade dem, hade du "ormläpp" hade jag fattat men dina.... No way.

    Släpp det är mitt svar.


    Tack haha.. Kanske har jag hängt upp mig på det kanske men är så sugen på attt pröva.. Är inte helt säker ännu dock..
Svar på tråden Fillers i läpparna?