• Anonym (orkidé)

    Jag gav dig allt darling!

    Obs! Detta är ingen diskussionstråd! Detta är mitt rop på min käre knullis som försvann! Testar om han hör mig!

    Jag gav dig allt! Från den första gång Du lapade i dig av mina safter och lyfte mig till nya höjder av njutning. Jag skickade långa kåta noveller om fantasier som jag ville Du skulle uppfylla! Kommer Du ihåg kyrkan? Som tur är står den kvar.... När Jag väntade med iver och min våta....såå många gånger...ibland kom Du, oftast inte (dök upp alltså!)....den gången när jag hade min röda på mig och din upphetsning och kåta andetag som blev snabbare för varje hyska Du knäppte upp...mmm....när Du första gången sakta gick över gränsen till mitt hemliga men ack så sköna trånga! Du sa att ögonen gick i kors! Mina gick på tvärs! alla flaskor olja som gått åt till härliga kåta stunder....madrasserna som blev dränkta vid ett tillfälle...Jag gav dig bubblor! Som miljoner fjärilar som lekte....Dina ögon! Alltid nyfikna...händer och fingrar som visste precis vad dom skulle göra! Dina händer som jag alltid undrade var dom varit, vilka midjor och glas dom omfamnat! Jag gav min kropp villigt till dig för att Du skulle få njuta av den som den hungrige Du är...jag njöt! Jag gav dig våta bilder, kåta bilder, bilder med en blå... Jag gav dig......mig! Helst vill jag ha mer av dig men verkligheten hann ikapp och numera finns Du i mina våta drömmar och fantasier varje gång jag tillfredsställer mig själv!

    Jag är villig att lägga mig ner igen för dig.....jag accepterar!

  • Svar på tråden Jag gav dig allt darling!
  • en morgondröm

    Kan tiden läka våra sår? Kommer denna lek bestå? Varför försöka förstå?

    Jag vill bara glömma dig, banka dig ur min skalle! Vill inte ha dig i mina tankar mer, vill begrava, glömma och gömma....men...nej! Alltid där..i drömmar...i verkligheten...när Du sa att Du kände min doft...Säg att Du vill så ska Du få! Utan ord en sista gång! Vi säger inget utan bara gör det vi var bäst på...då...fast nu....jag är en annan än den du kände då, vem är Du? Nu?

    Ja! Det är jag som startade denna tråd, respektera att det inte är en diskussionstråd! Det är bara mina tankar som behöver skrivas ner, här! För att jag vet att han finns i nåt nystan någonstans häromkring...

  • Anonym (Oj)

    Jag blev förtjust i din berättelse. Kan du skriva mer om det?

  • Mizzteaze
    Anonym (Oj) skrev 2015-04-20 02:08:28 följande:

    Jag blev förtjust i din berättelse. Kan du skriva mer om det?


    Då jag bytt konto så har jag inte sett att någon kommenterat tråden.. Tur jag återvände och kikade till den... Tack!
  • Mizzteaze

    I am A BIGGED LEGGED WOMAN who NEEDS YOUR LOVE SO BAD, YOU PUT IT ON ME from day one.. Cant we just LET THE GOOD TIMES ROLL AGAIN? So come and ROCK ME BABY.. LETS STRAIGHTEN IT OUT...

    If U want my loving, If U really do... Dont be afraid baby.. Just ask! U know Im gonna give it to U.. I do wanna declare I wanna see U with it... Stretch out your arms man and U are gonna get it...

  • Anonym (en)
    Mizzteaze skrev 2015-05-05 07:05:31 följande:

    .


    Alright raring, du får en kram här också!

    KRAAAAAAM!
  • Mizzteaze

    Söndag... Vackert väder... Sitter vid min oas härnere vid sjön och tänker... Du är uppmärksam eller så känner du på dig att jag är i närheten.. Eller så har du bara öra för hur min bil låter

    Blir glad när jag ser dig även om jag vet..

    Meningen kanske var att vi skulle träffas som vi gjorde för det gjorde att jag fann en väg som passar mig och som jag trivs utmärkt med att köra, hade ju förstås varit kul om du hade kört i filen bredvid... Men men vägar och bilar har ju en benägenhet att mötas då och då... jag njuter av min färd så länge...

  • Jonte71
    Anonym (orkidé) skrev 2014-12-09 14:06:32 följande:

    Obs! Detta är ingen diskussionstråd! Detta är mitt rop på min käre knullis som försvann! Testar om han hör mig!

    Jag gav dig allt! Från den första gång Du lapade i dig av mina safter och lyfte mig till nya höjder av njutning. Jag skickade långa kåta noveller om fantasier som jag ville Du skulle uppfylla! Kommer Du ihåg kyrkan? Som tur är står den kvar.... När Jag väntade med iver och min våta....såå många gånger...ibland kom Du, oftast inte (dök upp alltså!)....den gången när jag hade min röda på mig och din upphetsning och kåta andetag som blev snabbare för varje hyska Du knäppte upp...mmm....när Du första gången sakta gick över gränsen till mitt hemliga men ack så sköna trånga! Du sa att ögonen gick i kors! Mina gick på tvärs! alla flaskor olja som gått åt till härliga kåta stunder....madrasserna som blev dränkta vid ett tillfälle...Jag gav dig bubblor! Som miljoner fjärilar som lekte....Dina ögon! Alltid nyfikna...händer och fingrar som visste precis vad dom skulle göra! Dina händer som jag alltid undrade var dom varit, vilka midjor och glas dom omfamnat! Jag gav min kropp villigt till dig för att Du skulle få njuta av den som den hungrige Du är...jag njöt! Jag gav dig våta bilder, kåta bilder, bilder med en blå... Jag gav dig......mig! Helst vill jag ha mer av dig men verkligheten hann ikapp och numera finns Du i mina våta drömmar och fantasier varje gång jag tillfredsställer mig själv!

    Jag är villig att lägga mig ner igen för dig.....jag accepterar!


    Het beskrivet, hoppas att du finner honom då ni verkar haft en skön tid!

    LYCKA TILL!
  • Mizzteaze

    Han är bara ett par hundra meter bort... Så svårt att finna honom är det inte Att nå honom dock är svårare...

    Tack!

Svar på tråden Jag gav dig allt darling!