• Anonym (anonym)

    Tänder ni kvinnor på yngre killar?

    Som rubriker lyder. Ni kvinnor som är lite äldre tänder ni på yngre killar i 20 års åldern? Och om ni gör har ni haft sex med killar i den åldern?

  • Svar på tråden Tänder ni kvinnor på yngre killar?
  • Anonym (Ja)

    Jag tänder främst på individer och män med humor och intellekt vid sidan av en sund inställning till tvål och vatten.

    Men med det sagt så har jag absolut en dragning till lite mer "pojkaktiga" (utan att vi pratar tonåringar) utseenden så jag blir ofta attraherad av män som är något yngre än jag och jag har också haft sex med och "dejtat" män mellan 23 och 25 (jag är 41).

    En underbar sak med yngre män är att de ofta uppskattar den okomplicerade hållning lite äldre kvinnor har till sin kropp och sin sexualitet. Jag har flera gånger hört att det är, förutom hett och skönt sex, roligt, enkelt och avslappnat att ha sex med mig.

  • Anonym (Nope)

    Unga män kan förvisso vara snygga och attraktiva. Men jag tänder på män i min egen ålder (40+).

  • Anonym (tycker)
    Anonym (Nope) skrev 2014-12-10 21:26:53 följande:

    Unga män kan förvisso vara snygga och attraktiva. Men jag tänder på män i min egen ålder (40+).


    Med andra ord tänder du inte på dem du attraheras av och attraheras inte av dem du tänder på? Lustigt. ;)
  • Scoops
    Anonym (tycker) skrev 2014-12-10 22:14:36 följande:
    Med andra ord tänder du inte på dem du attraheras av och attraheras inte av dem du tänder på? Lustigt. ;)
    Hjälp, vilken överanalys! XD 

    Jag vet inte om jag kan svara på frågan då jag "bara" är 26. Men för det mesta så tänder jag på män som är lite äldre. Jag säger lika mycket på skoj som på allvar att jag tänder på män och inte på pojkar (det har att göra med mental ålder, för att förtydliga).
  • taquine
    Anonym (Nope) skrev 2014-12-10 21:26:53 följande:
    Unga män kan förvisso vara snygga och attraktiva. Men jag tänder på män i min egen ålder (40+).
    Instämmer.
    Goodness me
  • Fröken Hepburn
    Anonym (anonym) skrev 2014-12-10 13:38:07 följande:

    Som rubriker lyder. Ni kvinnor som är lite äldre tänder ni på yngre killar i 20 års åldern? Och om ni gör har ni haft sex med killar i den åldern?


    Nä, inte det minsta. Jag är 39 år.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (tycker) skrev 2014-12-10 22:14:36 följande:
    Med andra ord tänder du inte på dem du attraheras av och attraheras inte av dem du tänder på? Lustigt. ;)
    Nej, inte alls. Jag kan tycka att en del unga män (och kvinnor) är snygga att se på men attraheras inte alls av dem. Jag attraheras av, dras till, blir sugen på, tänd på, går igång på män i min egen ålder.

    Skönhet är en sak, attraktion en annan. Sen finns det massor av män och kvinnor i alla åldrar som är vackra. Behöver inte alls bara vara unga som är vackra.

    Blev det tydligare nu? :)
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Nope) skrev 2014-12-11 23:38:53 följande:
    Nej, inte alls. Jag kan tycka att en del unga män (och kvinnor) är snygga att se på men attraheras inte alls av dem. Jag attraheras av, dras till, blir sugen på, tänd på, går igång på män i min egen ålder.

    Skönhet är en sak, attraktion en annan. Sen finns det massor av män och kvinnor i alla åldrar som är vackra. Behöver inte alls bara vara unga som är vackra.
     
    Anonym (Nope) skrev 2014-12-10 21:26:53 följande:

    Unga män kan förvisso vara snygga och attraktiva. Men jag tänder på män i min egen ålder (40+).


    Blev det tydligare nu? :)
    Ja det var tydligt men dagen innan skrev du faktiskt tvärtom, nämligen att unga män kan vara snygga och attraktiva (se citat #2 från Nope här nedan).    
    Anonym (Nope) skrev 2014-12-10 21:26:53 följande:

    Unga män kan förvisso vara snygga och attraktiva. Men jag tänder på män i min egen ålder (40+).


     


     


     


     

Svar på tråden Tänder ni kvinnor på yngre killar?