• Anonym (Man)

    Är det/borde det vara någon skillnad mellan män som legat mycket och kvinnor som legat mycket?

    Jag tycker inte det.

  • Svar på tråden Är det/borde det vara någon skillnad mellan män som legat mycket och kvinnor som legat mycket?
  • Schna
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 10:37:39 följande:
    Ändå svarade du tvärsäkert
    Ja, bara för att jag inte skrev ett mastodont-inlägg om hur jag resonerat innebär det inte att jag inte resonerat.
  • Anonym (Ki)
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 10:42:32 följande:
    Alltså ytterligare ett bevis på hur olika sexualiteterna är.

    Du kan adrig ändra kvinnors sexuella beteende genom att vädja till att de ska agera annorlunda individuellt för att det ska få genomslag på en gruppnivå. Kvinnor ligger med den de vill ligga med när de vill. Om de inte vill låter de bli.
    Varför vill kvinnor att män ska sluta vara players då? Om en kille vill ligga runt så får väl han också? 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ki) skrev 2014-12-19 10:23:25 följande:

    Skönt för dig. 

    Finns många killar där ute som undrar varför de inte får något eller varför de blir nobbade för att de t.ex. är oskulder. 

    Finns trådar på FL där kvinnor rakt ut har sagt i klartext att oskulder t.ex. går bort och att killen ska ha varit med ett visst antal och tillräckligt erfaren. osv.


    Många är nog att ta i. Många som inte får något ja, många som får ta på sig byxorna igen innan sex pga deras oskuldhet, svar nej.
  • Anonym (Man)
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 10:42:32 följande:

    Alltså ytterligare ett bevis på hur olika sexualiteterna är.

    Du kan adrig ändra kvinnors sexuella beteende genom att vädja till att de ska agera annorlunda individuellt för att det ska få genomslag på en gruppnivå. Kvinnor ligger med den de vill ligga med när de vill. Om de inte vill låter de bli.


    Vem menar du vill ändra kvinnors sexuella beteende?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ki) skrev 2014-12-19 13:24:35 följande:

    Varför vill kvinnor att män ska sluta vara players då? Om en kille vill ligga runt så får väl han också? 


    Yes. Den du citerade talar i generella termer mellan könen, och tycks därför glömma bort "avvikelser" ifrån det generella. Men grundläggande är att man får ligga hur mycket man vill som INDIVID, oavsett vilket kön man råkar vara.
  • Anonym (Ki)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-19 17:01:21 följande:
    Yes. Den du citerade talar i generella termer mellan könen, och tycks därför glömma bort "avvikelser" ifrån det generella. Men grundläggande är att man får ligga hur mycket man vill som INDIVID, oavsett vilket kön man råkar vara.
    Njae. Nästan sanningen. 
    Det är en mindre grupp män som ligger med fler kvinnor. 

    Tillhör en man gruppen som inte är den där lilla skaran män som är mest attraktiva då får en man inte ligga mycket överhuvudtaget. 
  • Anonym (.)
    Schna skrev 2014-12-19 12:00:44 följande:
    Ja, bara för att jag inte skrev ett mastodont-inlägg om hur jag resonerat innebär det inte att jag inte resonerat.
    Bara att man inte kan veta det. Men att du är så säker på en fråga utan svar pekar ju i en viss riktning.
  • Anonym (.)
    Anonym (Ki) skrev 2014-12-19 13:24:35 följande:
    Varför vill kvinnor att män ska sluta vara players då? Om en kille vill ligga runt så får väl han också? 
    Därför att players tar ifrån kvinnan hennes roll i sexualiteten, nämligen som gate-keeper. 

    Kvinnor vill kunna välja vem de blir ihop med, har sex med och har barn med och som sen stannar med henne och hjälper henne.

    En man som låtsas göra allt det där, men egentligen bara knullar henne, gör henne frustrerad om det händer hela tiden. Det visar att hon inte är den som väljer längre.
  • Schna
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 19:20:22 följande:

    Bara att man inte kan veta det. Men att du är så säker på en fråga utan svar pekar ju i en viss riktning.


    Vad är det jag inte kan veta om vad, menar du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ki) skrev 2014-12-19 18:14:12 följande:

    Njae. Nästan sanningen. 

    Det är en mindre grupp män som ligger med fler kvinnor. 

    Tillhör en man gruppen som inte är den där lilla skaran män som är mest attraktiva då får en man inte ligga mycket överhuvudtaget. 


    Okej. Gör det något då? Man kan ju runka?
  • Anonym (Man)
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 19:20:22 följande:

    Bara att man inte kan veta det. Men att du är så säker på en fråga utan svar pekar ju i en viss riktning.


    Finns det en skyldighet att förklara sina åsikter detaljerat i en tråd, utan att bara framlägga dem?
  • Anonym (Man)
    Anonym (.) skrev 2014-12-19 19:23:12 följande:

    Kvinnor vill kunna välja vem de blir ihop med, har sex med och har barn med och som sen stannar med henne och hjälper henne.


    Det vill män med.
Svar på tråden Är det/borde det vara någon skillnad mellan män som legat mycket och kvinnor som legat mycket?