• Anonym (Sara)

    Rengöra sonens klocka

    Vår son är fyra och ett halvt. för ungefär ett år sen började han bli trotsig och göra som han vill. Min sambo har för att få honom att uppföra sig börjat ta ut honom och rengöra hans klocka. Jag är lite skeptisk till detta men sambon säger att såhär funkar det i de flesta familjer. Tycker ni det är ok att rengöra barnens klockor ibland?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-16 14:42
    Intelligensnivån på detta forum är förhållandevis låg;P

    en.wiktionary.org/wiki/clean_someone%27s_clock

  • Svar på tråden Rengöra sonens klocka
  • Anonym (n)

    det var den dummaste trådstart jag läst. Det är inte fredag än

  • AnnaKG
    Anonym (n) skrev 2014-12-16 10:19:58 följande:

    det var den dummaste trådstart jag läst. Det är inte fredag än


    Kan bara hålla med!!
  • Anonym (Sara)

    Vad menar du? Är det bättre att rengöra hans klocka på fredagar?

  • Anonym (Blockmongo)
    Anonym (Sara) skrev 2014-12-16 10:18:30 följande:

    Vår son är fyra och ett halvt. för ungefär ett år sen började han bli trotsig och göra som han vill. Min sambo har för att få honom att uppföra sig börjat ta ut honom och rengöra hans klocka. Jag är lite skeptisk till detta men sambon säger att såhär funkar det i de flesta familjer. Tycker ni det är ok att rengöra barnens klockor ibland?


    På vilket sätt hör denna tråd hemma i känsliga rummet tycker du TS?
  • Anonym (Blockmongo)
    Anonym (Sara) skrev 2014-12-16 10:26:18 följande:

    Vad menar du? Är det bättre att rengöra hans klocka på fredagar?


    jAAahh pRECsi! TDet ärBättre så!
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Blockmongo) skrev 2014-12-16 11:24:10 följande:
    På vilket sätt hör denna tråd hemma i känsliga rummet tycker du TS?
    Tycker det är känsligt med oortodoxa uppfostringsmetoder. Brukade dina föräldrar rengöra din klocka när du var liten?
  • Anonym (va?)

    Vilken typ av klocka pratar vi om? Armbandsur? Gökur? Klockradio? Och varför har ett så litet barn en egen klocka? Mina barn lärde sig klockan när de började skolan, hade absolut inget behov av egen klocka i fyraårsåldern.

  • Anonym (??)

    Jag undrar desamma! Varför har en snart 4åring klocka?! Och på vilket sett är det ett "straff" att han får rengöra sin klocka???

    Hur kan man ens komma på de? Liksom hur kom den idén till?

    Får han ta isär den och rengöra "maskinen" med bommulls pinnar eller vad???!

    Skumt...

  • Anonym (Sara)
    Anonym (??) skrev 2014-12-16 12:13:43 följande:

    Jag undrar desamma! Varför har en snart 4åring klocka?! Och på vilket sett är det ett "straff" att han får rengöra sin klocka???

    Hur kan man ens komma på de? Liksom hur kom den idén till?

    Får han ta isär den och rengöra "maskinen" med bommulls pinnar eller vad???!

    Skumt...


    Han rengör inte sin klocka, Hans pappa rengör den åt honom så att han ska lyda nästa gång.
  • Anonym (????)

    Ok...men vilken klocka är det hans pappa rengör och hur ska det göra att han lyder nästa gång?

Svar på tråden Rengöra sonens klocka