• mammanShauna

    Hjälp mig bestämma om jag ska skaffa en ny app för mig och mina barn

    Hej!

    Jag behöver er hjälp! Min partner berättade precis om KLAY, som är en jätteny app till iPhone som kommer ut på marknaden snart. Den handlar om att man ska leka med sina barn via mobilen (båda mina barn har mobiler så hela vår familj skulle kunna använda den).

    Vi arbetar mycket och hinner inte se våra barn så mycket som vi vill. Min partner är helt övertygad om att den här appen är jättebra och han älskar att införa teknik i familjen och våra barn och tror att vi kommer närmare varandra om vi använder den. Men jag är däremot lite skeptisk..

    Här kan ni se en reklamfilm för KLAY: 



    Är det här vi föräldrar behöver? Eller är det jättebra? Oroar jag mig i onödan?

    Jag vet inte vad jag ska tycka. Är väldigt förvirrad! Snälla hjälp.

  • Svar på tråden Hjälp mig bestämma om jag ska skaffa en ny app för mig och mina barn
  • 880215

    Eh, nej. Låter ju helt absurt.
    Eller har jag missförstått något kanske?
    Utveckla gärna. Kanske ge exempel på en ev. situation då denna app skulle kunna komma till användning.

  • 880215
    mammanShauna skrev 2014-12-17 11:30:47 följande:

    Jag vet inte så mycket mer förutom att man ska kunna leka med sina barn via mobiler helt enkelt.


    Okej, hm, nej, svarar jag då. Jag hade iaf aldrig skaffat en sådan app. Fanns den med i telefonen från början så hade jag aldrig använt den. Det låter som sagt helt jävla absurt.
    Har man inte ens tid att umgås med sitt barn irl, då kanske man inte ens borde tagit sig tid att skaffa barnet från första början.
  • 880215

    Nu såg jag reklamfilmen. Jag tror inte ett dugg på den sista meningen i den filmen.

  • Anonym (jätteny app)

    jo tjenare

    "jätteny app som snart kommer ut på marknaden"

    solklart fall av reklam

  • Demmpa

    "jätteny app till iPhone som kommer ut på marknaden snart.", skulle inte tro det!

    Version 2.0 släpptes 25 november 2014, alltså tre veckor sedan, version 1.0 släpptes 1:e juli!

Svar på tråden Hjälp mig bestämma om jag ska skaffa en ny app för mig och mina barn