• Anonym (25)

    Är inte lubrikation sjukt sexigt?

    Jag tycker det!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är inte lubrikation sjukt sexigt?
  • Tom Araya
    Anonym (25) skrev 2014-12-16 23:20:14 följande:

    Jag tycker det!


    Många vet nog tyvärr inte vad ordet betyder.

    Jag tycker dock det är trevligt när tjejer/kvinnor lätt blir ordentligt våta när de är upphetsade.
  • Anonym (25)
    Tom Araya skrev 2014-12-17 03:17:21 följande:

    Många vet nog tyvärr inte vad ordet betyder.

    Jag tycker dock det är trevligt när tjejer/kvinnor lätt blir ordentligt våta när de är upphetsade.


    Ja, det är mysigt. Men vet de inte? Det är ju bara att närvara på en sexualundervisningslektion.
  • Anonym (Nja)

    Jag blir oftast ordentligt blött och det är något mannen och jag uppskattar. Men det händer att jag blir extremt blött och knappt känner något, och det är inte lika roligt när det blir så.

  • Anonym (25)
    Anonym (Nja) skrev 2014-12-17 10:54:00 följande:

    Jag blir oftast ordentligt blött och det är något mannen och jag uppskattar. Men det händer att jag blir extremt blött och knappt känner något, och det är inte lika roligt när det blir så.


    Nej, det sexigaste är ju när fittan går från torr till lagom blöt på en sekund när man vidrör klitoris. Plaskblött är inte alltid optimalt, nej.
  • Anonym (Tjej)

    Lubrikation är lubrikation. Tycker inte det är varken sexigt eller avtändande. Jag önskar dock att jag kunde bli mer blöt, jag är alldeles för torr varje gång jag har sex.

  • Anonym (25)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-17 11:14:12 följande:

    Lubrikation är lubrikation. Tycker inte det är varken sexigt eller avtändande. Jag önskar dock att jag kunde bli mer blöt, jag är alldeles för torr varje gång jag har sex.


    Du kanske inte ser det som sexigt eftersom du är tjej? Eller du kanske är bi?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (25) skrev 2014-12-17 11:19:46 följande:
    Du kanske inte ser det som sexigt eftersom du är tjej? Eller du kanske är bi?
    Jag vill inte definiera mig som varken bi, straight eller homo Tungan ute just nu har jag pojkvän iallafall. Har inte funderat så mycket på andra tjejers lubrikation, men känner väl ungefär samma där. Det är praktiskt men inte särskilt sexigt (eller osexigt).
  • Anonym (Våt=kåt)

    Jo, en torr är avtändande. Då kvittar det hur tänd tjejen i övrigt är. Och behövs glidmedel, ja då slaknar man under tiden detta skall hämtas & appliceras, sedan känner man inte direkt för sex...

    Oj vad livet är tråkigt när det är torrt. För alla inblandade.

  • Anonym (Våt=kåt)

    Och folk undrar varför gifta slutar ha sex...

    Stress, ungar, jobb
    Rutin
    Ingen romantik eller spänning
    Torr = döden för samlivet

    Men det finns ju annat i livet än sex...

Svar på tråden Är inte lubrikation sjukt sexigt?