• Anonym (..)

    Kan den fastna ?

    Hade sex - kondomen försvann, kan den ha hamnat i mig ?

    Kan kondomen ha fastnat i mig? Vad ska jag ta mig till ????

    /tjej

  • Svar på tråden Kan den fastna ?
  • Johan70

    Ja, den kan ha blivit kvar i dig, men risken att den fastnar är nog i princip obefintlig. Det skall gå att peta fram den.

    Dock är det märkligt att den hamnar där. Hade mannen en kondom som var för stor för hans kuk?

  • jesper_78

    Klart den kan vara kvar i dig. Men inte särskilt svårt att känna efter och pilla ut den.

    Jag knullade en tjej som hade tampong förut. Hon hade skitsvårt att få ut den på morgonen..... var tvungen att åka till akuten med sin mamma. hahahh

  • Anonym (dessa blödare)
    jesper_78 skrev 2014-12-17 17:56:29 följande:

    Klart den kan vara kvar i dig. Men inte särskilt svårt att känna efter och pilla ut den.

    Jag knullade en tjej som hade tampong förut. Hon hade skitsvårt att få ut den på morgonen..... var tvungen att åka till akuten med sin mamma. hahahh


    hahah

    gud vad man skulle vilja höra samtalet mellan mor och dotter..
    o senare till doktorn...

    Tampong, pingisbollar, tennisbollar. Kapsyler och lock till deo flaskor är bara ett ax-plock på vad doktorn måste plocka ut...

    Herregud kvinnor... ni är blödare

    Jesper!! dumpade du blödaren sen eller hon bjöd på en frirunda till??
  • Anonym (dessa blödare)
    Anonym (..) skrev 2014-12-16 23:24:57 följande:

    Hade sex - kondomen försvann, kan den ha hamnat i mig ?

    Kan kondomen ha fastnat i mig? Vad ska jag ta mig till ????

    /tjej


    haha
  • jesper_78
    Anonym (dessa blödare) skrev 2014-12-17 23:10:05 följande:
    hahah

    gud vad man skulle vilja höra samtalet mellan mor och dotter..
    o senare till doktorn...

    Tampong, pingisbollar, tennisbollar. Kapsyler och lock till deo flaskor är bara ett ax-plock på vad doktorn måste plocka ut...

    Herregud kvinnor... ni är blödare

    Jesper!! dumpade du blödaren sen eller hon bjöd på en frirunda till??
    Jag hade faktiskt äran att få höra samtal mellan mor och dotter. Tjejen ringde upp dagen efter och berättade, och hennes mamma var i bakgrunden. "Du är så slampig <namn>" hörde jag bla haha.

    Nej det blev inget mer knull, men mest för att vi bodde på olika ställen. Vi hade telefonkontakt ett tag men det dog ut. De hade för övrigt väldigt tajt mor-dotter-relation, nästan sjukligt nära, och jag fick bla höra att mamman tyckte att hon tyckte att hon var mer passande ålder för mig. ;)

    Gud vad jag önskar nu i efterhand att jag inte tog tillfälle i akt och knullade mamman också, för det hade nog varit möjligt. Kan bara fantisera om att knulla den ena framför den andra osv ;)
  • Anonym (dessa blödare)
    jesper_78 skrev 2014-12-19 17:41:43 följande:
    Jag hade faktiskt äran att få höra samtal mellan mor och dotter. Tjejen ringde upp dagen efter och berättade, och hennes mamma var i bakgrunden. "Du är så slampig <namn>" hörde jag bla haha.

    Nej det blev inget mer knull, men mest för att vi bodde på olika ställen. Vi hade telefonkontakt ett tag men det dog ut. De hade för övrigt väldigt tajt mor-dotter-relation, nästan sjukligt nära, och jag fick bla höra att mamman tyckte att hon tyckte att hon var mer passande ålder för mig. ;)

    Gud vad jag önskar nu i efterhand att jag inte tog tillfälle i akt och knullade mamman också, för det hade nog varit möjligt. Kan bara fantisera om att knulla den ena framför den andra osv ;)
    hmmm
    Nog vanligare än du tror..Flört Kanske inte framför varandra..
    Men att ibland händer det att modern får smaka ungdomens pitt som dottern smakat..
    Av erfarenhet 2gånger haha med olika mammorFlört

    töm o glömSkrattande
  • jesper_78
    Anonym (dessa blödare) skrev 2014-12-19 18:02:57 följande:
    hmmm
    Nog vanligare än du tror..Flört Kanske inte framför varandra..
    Men att ibland händer det att modern får smaka ungdomens pitt som dottern smakat..
    Av erfarenhet 2gånger haha med olika mammorFlört

    töm o glömSkrattande
    Jag tror inte det är så vanligt faktiskt. :)

    Visste dom om det då? Bor du på någon liten ort? Känns spontant som att sånt är vanligare där.
Svar på tråden Kan den fastna ?