• Anonym (25 år)

    saknar sex

    hej på er,

    Jag förlorade min oskuld när jag var 16 år med min dåvarande pojkvän. Var tillsammans med honom tills jag var 21. 


    När jag var 23 så hade jag ett ONS under en utlandsresa. 


    Så på 4 år så har jag inte haft sex mer än 1 gång. Och sen 2 år inget alltså. 


    Jag är en ganska pryd person och ångrade egentligen ONS i efterhand. Jag har träffat 2 killar under den här perioden men jag har gjort slut med dem innan vi ens kommit till det stadiet. Och som ni förstår så tar det tid för mig att komma dit...


    Men samtidigt saknar jag det och vet inte vad jag ska göra :S

  • Svar på tråden saknar sex
  • Känslan22

    Vad vill du ha av ditt liv då? Om du vill träffa nån för att skapa en framtid? Då måste man ha tur och idoghet är min erfarenhet :)

  • Anonym (J)
    dirty88 skrev 2014-12-17 01:48:51 följande:

    Vill du ha sex så är det väl bara att ha sex?


    Ja, som kvinna är det ju lätt, det är bara att sära på benen. Vi män måste jobba för det.
  • dirty88
    Anonym (J) skrev 2014-12-17 02:01:35 följande:
    Ja, som kvinna är det ju lätt, det är bara att sära på benen. Vi män måste jobba för det.
    Vissa kvinnor får ju faktiskt jobba lite också. Väldigt feta eller väldigt fula tex
  • Sexig bi man

    Asså du är tjej. Du har alla förutsättningar för att få in en kuk. Du kan bli medlem på bodycontact.se. Jag lovar dig att du kommer få pling på din mailbox innan du ens skrivit klart din presentation.

  • Anonym (25 år)

    Nej problemet är inte att jag inte kan få sex. Jag är kanske gammeldags av mig men för mig känns det fel att ha sex men någon jag inte har en relation med. därför. jag kan liksom inte. Även om det hände en gång...

  • Anonym (25 år)
    Tom Araya skrev 2014-12-17 03:11:49 följande:

    Varför hade du inte sex mer än en gång på 4 år med den kille du hade då?


    Nej alltså , det var 4 år sedan jag gjorde slut med min kille. Och efter det hade jag bara sex en gång..
  • Tom Araya
    Anonym (25 år) skrev 2014-12-18 01:37:05 följande:
    Nej alltså , det var 4 år sedan jag gjorde slut med min kille. Och efter det hade jag bara sex en gång..
    Men du skrev att ni var tillsammans från det du var 16 till 21, det blir 4-5 år, så jag tolkar din trådstart som att du hade sex en gång med den killen (förlorade oskulden) och en gång med en ONS, inget mer.

    Jag förstår inte riktigt problemet....du har varit utan kille i 4 år och under den tiden bara haft sex en gång....inget konstigt i det, det har jag själv upplevt. Trist, men jag föredrar sex med flickvän eller kk istället för ONS. Är du lika måste du hitta en ny kille...
    Vad har du försökt göra åt det här?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

    Uppenbarligen är inte tillfälliga sexuellakontakter något som fungerar för dig om du ångrar ditt ons, så du får nog stadga dig med någon eller hitta en kk som är förstående över att du behöver tid för att komma till biten med just sex. Sex är ju inte något man ska ångra utan må bra av.

  • Anonym (25 år)
    Tom Araya skrev 2014-12-18 01:47:37 följande:
    Men du skrev att ni var tillsammans från det du var 16 till 21, det blir 4-5 år, så jag tolkar din trådstart som att du hade sex en gång med den killen (förlorade oskulden) och en gång med en ONS, inget mer.

    Jag förstår inte riktigt problemet....du har varit utan kille i 4 år och under den tiden bara haft sex en gång....inget konstigt i det, det har jag själv upplevt. Trist, men jag föredrar sex med flickvän eller kk istället för ONS. Är du lika måste du hitta en ny kille...
    Vad har du försökt göra åt det här?

    Ja precis var tillsammans med min kille i 5 år och hade sex regelbundet med honom. 

    Ja men har inte hittat någon jag gillar hehe och saknar sex så jag måste gå emot mina "principer" snart eller nåt

  • Tom Araya
    Anonym (25 år) skrev 2014-12-18 02:00:25 följande:
    Ja men har inte hittat någon jag gillar hehe och saknar sex så jag måste gå emot mina "principer" snart eller nåt

    ...eller har du inte varit ute och träffat folk, varit öppen och social, försökt träffa någon?

    Provat kontaktannons?

    Personligen tycker jag ONS-ragg är absolut sämsta alternativet sex-mässigt (och kanske även säkerhetsmässigt för tjejer).
  • Sensitiveguy
    Anonym (25 år) skrev 2014-12-16 23:40:44 följande:

    hej på er,

    Jag förlorade min oskuld när jag var 16 år med min dåvarande pojkvän. Var tillsammans med honom tills jag var 21. 

    När jag var 23 så hade jag ett ONS under en utlandsresa. 

    Så på 4 år så har jag inte haft sex mer än 1 gång. Och sen 2 år inget alltså. 

    Jag är en ganska pryd person och ångrade egentligen ONS i efterhand. Jag har träffat 2 killar under den här perioden men jag har gjort slut med dem innan vi ens kommit till det stadiet. Och som ni förstår så tar det tid för mig att komma dit...

    Men samtidigt saknar jag det och vet inte vad jag ska göra :S


    Du får helt enkelt vänta tills du blir kär igen. Håll ut! Rätt var dett är så händer det!
  • DeCameron

    Mitt tips är att du skall titta dig omkring i din bekantskapskrets.
    Finns det någon killkompis du har förtroende för?
    En kille det känns som du kan prata med vad som helst om?

    Satsa på Den killen så kommer du att uppleva inte bara sex utan förmodligen en hel de glädje och överraskning också.

    Jag kan inte garantera att det kommer handla om kärlek. Men tro mig, den killen kan du lita på.

Svar på tråden saknar sex