• LLS

vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto

Jag har också blivit lurad av dessa bedragare.

De har dessutom dragit samma belopp 2 gg

Har spärrat mitt kort gjort en polisanmälan och reklamerat transaktionerna via Swedbank

Jag har även mailat de utan något svar bad de säga upp bluffavtalet.

Är det någon som vet om pengarna kan dras tillbaka eller stoppas vi banken? Fick inte så mycket info av Swedbank.

Vad gör man nu?

• LLS

Hej

Är det någon som försökt säga upp avtalet och fått svar av vistapay.eu

Jag har mailat de men får inget svar.

Banken säger att det är en prenumationstjänst jag gått med på så de kommer inte återbetala mig något.

Förstår inte hur man prenumerar på något man inte fått bekräftelse på eller ett så kallat presentkort.

Om man spärrat sitt kort och gjort polisanmälan bör man vara orolig att de ska kunna dra mera pengar ??

Någon som vet ???

• LLS

vistapay.eu hittar du support där kan du maila.

Tror chansen att få tillbaka sina pengar från banken eller företaget är utesluten.

Det viktiga för mig är att de inte forsätter dra mer pengar.

Någon på tråden sa att det inte räcker med att spärra sitt kort, men när jag pratade med banken sa de att företagen inte kommer kunna dra mer pengar. Känns inte helt säker och ha sina pengar på kontot.

• LLS

Okidoki jag har Swedbank och kunde göra reklamation direkt på internetbanken där skrev jag även in mitt ärende nr som jag fick efter jag gjort polis anmälan.

Bankens svar var att de inte kommer kunna reklamera mitt köp eftersom jag gått med på ett prenumationsavtal.

Är det inte fel att banken släpper pengarna när man hjort en anmälan på bedrägeri ??

Nettan vilken mail skrev du till?

Jag har skickat flera gg men inte fått något svar.

• LLS

Okidoki jag har Swedbank och kunde göra reklamation direkt på internetbanken där skrev jag även in mitt ärende nr som jag fick efter jag gjort polis anmälan.

Bankens svar var att de inte kommer kunna reklamera mitt köp eftersom jag gått med på ett prenumationsavtal.

Är det inte fel att banken släpper pengarna när man hjort en anmälan på bedrägeri ??

Nettan vilken mail skrev du till?

Jag har skickat flera gg men inte fått något svar.

• LLS

Nettan81 fick du något svar på uppsägningen av prenumationen?

Verkligen undrar också vad man prenumerat på verkar vara luft...

Svar på tråden vistapay.eu? dragit pengar på mitt konto