• nivethon

    orkar inte..

    Nu är jag så slut i huvudet av allt detta tänkande.. Jag flyttade ihop med min sambo för 3 månader sen, vi har varit tillsammans i två år men har bott 14 mil ifrån varandra. 
    Nu efter dessa tre månader har jag fått reda på att i början när vi träffades så försökte han ligga med min bästa vän ( försökte åka till henne i smyg )
    En annan tjej som han tidigare träffade innan mig skulle han åka till i smyg också, hon skrev och frågde om vi inte var tillsammans längre och svaret hon fick var
    - jag kommer dit i smyg, hon behöver inte veta någonting.
    Sen har jag fått reda på att en månad innan vi flyttade ihop så skrev han till en annan tjej på sms att hon skulle komma dit så skulle han göra det skönt för hennes, fem minuter innan hade han skickat ett sms till mig, godnatt älskar dej ringer imorgon.. 

    igår fick jag reda på  att han försökte hångla upp en annan av mina närmaste vänner på en fest, för ca 1,5 månader sen, medans ja låg å sov för ja skulle upp o jobba.. 

    har försökt pratat med honom, men han blir bara arg å går härifrån, när han kommer tillbaka, som om att han vet om det, ligger jag och grinar allt vad ja orkar och han kommer och håller om mig och förklarar hur mycket han älskar mig och inte vill vara med någon annan, Att han aldrig skulle röra någon annan. han hade även skrivit till sin kompis ( som hade berättat att han varit otrogen på en kryssning, de va så träligt att kärringen hade vaknat och börja ringa till honom så han inte kunde ligga med den andra bruden han träffade) , och då svarade min sambo att han aldrig skulle sumpa en sån chans, och grabbarna skulle dra iväg på en kryssning själva, utan kärringarna, för man tar ju inte med mjöl till bagaren. 

    Jag älskar honom, så mycket att det gör ont, på riktigt. Men vad ska jag göra när det inte går att prata med honom, och när jag väl gör de får jag skulden för allt, de slutar med att det är jag som är den som är ledsen och ibland tillochmed ber om ursäkt, för något han har gjort. 

    vill inte lämna honom, det är det sista jag vill, har precis kommit ur en lång depression, men ja känner att jag sakta men säkert börjar glida tillbaka åt det hållet. 

  • Svar på tråden orkar inte..
  • Anonym (kille)

    Alltså fyfan vilken äckel han är, ursäkta, men ärligt. Jag tycker verkligen synd om dig. Du ser ju att han kör spelet med dig, hans ånger är bara lögner. Och du verkar vara en drömtjej så jag förstår inte varför han gör ens så där mot dig överhuvudtaget. Jag vet att du inte vill ta det svåra vägen men gör slut med honom? Ska du lida gång efter gång hela tiden? Du får ju tänka på dig själv!

    Du är viktigast i denna situation och låt inte han styra över dig. Jag kan förstå att man inte vill lämna sin mest älskade men när ens älskade har varit otrogen, och inte ens gång men flera gånger, då vet man att det är kört. Första gången är till och med tillräckligt. Jag tycker verkligen att det är synd att det har blivit så. 
    Försök leva singellivet ett tag, ryck upp dig, världen är full av möjligheter och släpp loss helt enkelt! Det kommer bli svårt men fan, hellre det än att lida varje dag?

    Kram.

  • Anonym (n)

    tyvärr låter det där som en sån person som inte kommer ändra sig. Ni har inte bott ihop länge, han borde vara helt uppe i det och inget annat. Jag tror tyvärr han kommer bete sig illa igen

    att han inte vill prata, det kommer ta död på det ni en gång hade, jag säger bara det

    att ni bodde så pass långt emellan tidigare gör ju att han kunnat leva som om han var singel, om han ville. Du har ingen koll på allt han gjorde då. Nu har det kommit fram saker, kanske finns det ännu mer? 

  • nivethon

    Jo jag skulle ju aldrig kunna tro något sånt om honom,det gör saken bara ännu svårare, och nu på söndag ska han åka till sin familj över jul å jag stannar kvar här, han ska vara borta en vecka, och här kommer jag sitta och fundera på vad han gör där borta egentligen, han är den första människan jag öppnat upp mig för sen jag gick isär från mitt ex,  jag har blivit sviken så många gånger, allt blir bara en ren jävla soppa och jag vet varken ut eller in längre, känns lite som jag inte kan vara utan honom och inte med honom. Blir tokig. 

Svar på tråden orkar inte..