• Gabiriella

    Vecka 29! Någon som vill följas åt?

    Idag är det bara 80 dagar kvar tills BF, 9 mars!
    Jag är spänd och taggad på förlossningen, och mycket snurrar i huvudet med förlossningsbrev, väska osv :)
    Hennes små fötter känns genom magen varje dag.

    Någon som har BF samma datum eller nära inpå och vill följas åt?

  • Svar på tråden Vecka 29! Någon som vill följas åt?
  • Gabiriella
    Kawinna skrev 2014-12-19 12:59:46 följande:

    Har bf 11/3!


    Åh vad roligt! Är det första barnet eller har du fler sen innan? Vet du kön? Glad
  • Kawinna
    Gabiriella skrev 2014-12-19 13:08:58 följande:

    Åh vad roligt! Är det första barnet eller har du fler sen innan? Vet du kön?


    Första barnet vi har inte tagit reda på men tyckte det såg ut som en tjej!

    Är det ditt första?
  • Pojkmamma01

    Jag har Bf 14 mars. Går in i v 29 på söndag. Detta är mitt andra barn, har en pojke sedan tidigare.. Bm sa att det såg ut som en tjej!

  • Saken86
    Kawinna skrev 2014-12-20 13:50:37 följande:

    Kul med några fler! smile1.gif

    Hur mycket har alla fixat och köpt?


    Vi har kläder barnvagn och bilstol och spjälsäng. Så nu är det nog mest små fix och skötbord. Och mindre attiraljer typ. Börjar känna mig lite stressad. Vill typ ha allt klart snart då jag kanske kan bli igångsatt tidigare och för att man inte vet när hon kan tänkas komma. Hon kan ju lika gärna få för sig att komma närsom liksom! Fast hoppas hon håller sig inne en stund till ;)

    Går in i v. 32 på måndag.

    Ni andra då? Hur mkt har ni köpt och förberett?
  • Gabiriella
    Kawinna skrev 2014-12-19 19:35:10 följande:
    Första barnet vi har inte tagit reda på men tyckte det såg ut som en tjej!

    Är det ditt första?
    Ja, det är första barnet för oss också! Glad
    Kawinna skrev 2014-12-20 13:50:37 följande:

    Kul med några fler!

    Hur mycket har alla fixat och köpt?


    Vi har redan köpt och fixat det mesta. Vi har vagn med alla tillbehör, säng, byrå, skötbord, kläder, badbalja och hela köret.
    Har lagt golv och målat! Nu har vi bara småfix framför oss.
    Vi ska sy lite förvaringsutrymmen till skötbordet och så ska vi få upp gardiner, tvätta alla kläderna, packa BB-väska osv.

    Men det är det ju ingen stress med än Glad

    Hur mycket har du gjort?

  • snö 81

    Jag väntar mitt andra barn, är i v.27+1 och BF 21/3, men har en förhoppning att kunna få bli igångsatt lite tidigare.

    Har köpt väldigt lite hittills, men verkar ha kommit in i nån fas där jag vill handla typ allt på en gång :)

  • Kawinna

    Vi ligger nog på samma som ni andra :) Det vi har kvar att "måste-köpa" är vantar, en varmmössa och några pyjamasar. Tänkte passa på under mellandagsrean!

Svar på tråden Vecka 29! Någon som vill följas åt?