• Anonym (Varför?)

    Varför är svensken bara snäll när det är juletid?

    Under hela året går svensken och är allmänt egoistisk och bryr sig inte speciellt om andra.Men så några dagar innan jul märker man hur folk ändrar lynne "bara sådär". Folk som inte annars hälsar eller pratar med en börjar plötsligt göra det, blir plötsligt trevliga och tillmötesgående, efter att ha gått ett helt år och varit arroganta och buttra. Borde vi inte ha den inställningen året om, så kanske Sverige skulle bli ett gladare och mer medmänskligt land att bo i.

  • Svar på tråden Varför är svensken bara snäll när det är juletid?
  • Anonym (20)
    Varför är svensken bara snäll när det är juletid?

    Därför  att de är instängda människor och vet inget annat än sitt lilla Sverige som i verkligheten är en liten prick i jämförelse med andra länder i världen.
  • Fjärilslarv

    Jag är snäll årets alla månader genom att till exempel arbeta ideellt och så har jag ett fadderbarn.

  • Anonym (lol)

    du kan ju flytta om svenskar är så elaka,vi blir av dig o du slipper oss win win situation

  • Muslimsktjej

    Jag tycker svensken alltid är snäll (finns undantag).

    Så förstår inte hur du menar, märker ingen skillnad när det är jul och inte.

  • Anonym (20)
    Anonym (lol) skrev 2014-12-19 21:00:58 följande:

    du kan ju flytta om svenskar är så elaka,vi blir av dig o du slipper oss win win situation


    Typiskt instängd person enligt exemplet ovan.
    Vill aldrig ta emot kritik , men kritiserar gärna andra !!!
  • audio
    Anonym (20) skrev 2014-12-19 21:43:23 följande:
    Vill aldrig ta emot kritik , men kritiserar gärna andra !!!
    Hehe he Skrattande
Svar på tråden Varför är svensken bara snäll när det är juletid?