• lillaponnyn

    firefox hjälp kan ej se youtube?

    jag kan inte se youtube med firefox?
    vad är fel?

    jag har telenorskontatkort segt internet men jag tror det är något fel på firefox

  • Svar på tråden firefox hjälp kan ej se youtube?
  • lillaponnyn

    har laddat ner abode flash player och instalerat men det funkar inte en då

  • lillaponnyn

    om man ska ladda ner google chorme varför tar det sådan lång tid? är det vanligt verkar inte funka det heller

    någon it kunnig som kan hjälp mig?

  • sportpappa

    Är det på en dator du försöker kolla på Youtube?
    Om du kör Windows så har du automatiskt Internet Explorer. Testa i den också.

    Anledningen till att det tar lång tid att ladda ner är för att du har en långsam internetuppkoppling. Kolla din hastighet med www.speedtest.net/

  • lillaponnyn

    inget funkar...så tråkigt. försöker till och med ladda ner chorme men det går inte

    man interntleverantören sa att inget är fel på mitt telenorkontakort. jag har 10 gb sa dem

    men jag kan inget om sånt

    finns det andra kontakort som är bättre till datorn

    om jag kör det i expolre funkar det inte heller

  • sportpappa

    Börja med att köra www.speedtest.net/ på din dator och se vilken uppkopplingshastighet du har. Det kanske är så att du får flytta din dator för att få bättre uppkoppling. Testa på lite olika platser i bostaden och se om det gör någon skillnad. Testa även utomhus och på helt andra ställen. Se om det blir bättre eller sämre. Det kanske är så att det fungerar bättre med en annan operatör.

    Vad blir felet på Youtube? Får du inte fram sidan alls eller är det just en specifik film som inte fungerar? Har du testat med andra filmer?
    Fungerar det med vimeo.com/ ?
    Beskriv så noggrant som möjligt.

    Om du vill ha en bra, snabb, stabil uppkoppling bör du inte använda mobilt internet. Kör med en fast uppkoppling istället.

Svar på tråden firefox hjälp kan ej se youtube?