• Anonym (?)

    Fixa naglar och kamma håret

    Varför förväntas man som kvinna att man ska fixa naglar och fixa håret och kamma sig och sitta framför spegeln hela tiden och måla naglar . Jag avskyr sådant det är inte min stil alls varför förväntas man göra det ? Gärna män kan gärna också svara ?

  • Svar på tråden Fixa naglar och kamma håret
  • Anonym (?)
    LauraPalmer skrev 2014-12-19 20:50:20 följande:

    Vem är det som förväntar sig det?


    Fast jag vet redan en som absolut vill det varje dag , men jag tror inte det är ovanligt att kvinnor gillar det , men jag är gillar inte det dessutom är jag hälften man hälften kvinna .(-:
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2014-12-19 20:54:22 följande:

    Fast jag vet redan en som absolut vill det varje dag , men jag tror inte det är ovanligt att kvinnor gillar det , men jag är gillar inte det dessutom är jag hälften man hälften kvinna .(-:


    Vet IOf att persone vill väl men känslorna för detta är gahh känns fel .(-:
  • Monkii
    Anonym (?) skrev 2014-12-19 20:54:22 följande:

    Fast jag vet redan en som absolut vill det varje dag , men jag tror inte det är ovanligt att kvinnor gillar det , men jag är gillar inte det dessutom är jag hälften man hälften kvinna .(-:


    Anonym (?) skrev 2014-12-19 21:25:13 följande:

    Vet IOf att persone vill väl men känslorna för detta är gahh känns fel .(-:


    förstår ingenting, är det en särskild person som vill att du gör detta?
  • Anonym (?)
    Anonym (Habd) skrev 2014-12-19 21:38:53 följande:

    Slipp om du vill. Ingen tvingar dig.


    Anonym (Habd) skrev 2014-12-19 21:38:53 följande:

    Slipp om du vill. Ingen tvingar dig.


    Det har du rätt i men på sätt och vis blir det tvång om jag säger m man vill passa in i mallen också ett sätt att säga att man inte duger som man är samtidigt som det kan va välmening. Vilket är det tro?
  • Carouuw

    Välj själv hur du vill se ut så kan andra välja om de finner dig intressant.

  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2014-12-19 21:47:10 följande:

    Det har du rätt i men på sätt och vis blir det tvång om jag säger m man vill passa in i mallen också ett sätt att säga att man inte duger som man är samtidigt som det kan va välmening. Vilket är det tro?


    Evigt kacklande om spegeln och naglar och läppstift ett nej helst inte .
  • Anonym (?)
    Carouuw skrev 2014-12-19 21:49:29 följande:

    Välj själv hur du vill se ut så kan andra välja om de finner dig intressant.


    Bryr miginte hel ärligt .(-: gör mig aldrig till för att bli omtyckt .
  • Anonym (?)

    Somlga har nog förhastat sig och tror man kan leva på sitt utseende (-: ack så fel

Svar på tråden Fixa naglar och kamma håret