• PadimeP

    Vill skänka en Julklapp till dig. Om jag får?

    Vill gärna skänka en julklapp till någon. Någon som är ensam eller känner sig ensam och som skulle känna lite värme på julafton över att få en liten present.

    Skriv och berätta om du känner att du kan vara den här personen.

    Har ett par presenter att skicka... :)

  • Svar på tråden Vill skänka en Julklapp till dig. Om jag får?
  • Anonym (anonym)

    Skänk till kyrkan i din kommun el om ni har något liknande där behovet finns. I min kommun har vi ett härbärge eller vad man kallar det och kommer många hemlösa dit. På något sådant ställe skulle det sprida värme tror jag! En fin tanke av dig! God jul!

  • PadimeP

    Ja fast jag vill gärna skänka till någon som inte är hemlös eller söker sig till sådana ställen. Någon som av andra anledningar är ensam på julafton eller känner sig ensam. Kanske någon som inte har så mycket pengar eller familj.

  • PadimeP
    Gammal_jazz skrev 2014-12-24 22:35:04 följande:

    Jaha. , jag blev lite nyfiken hur du tänkte detta?

    Jo, ensam var ordet för kvällen och helgen.

    Tell me...


    Jag tänkte bara att det skulle vara så. Att jag borde dela med mig till någon som kände sig ensam. Nu missa jag visst dig :/
  • PadimeP
    Gammal_jazz skrev 2015-01-07 23:50:49 följande:

    Men du delade alltså med dig till någon annan?


    Nej det gjorde jag inte. Tanken var att posta något till julafton. Du vet då det känns som jobbigast att vara ensam och bortglömd. Vill du ha en present?
  • Gammal_jazz

    Jo, ja nja, det går bra oavsett.

    Just nu vill jag bara kunna somna, förkylningen från helvetet har drabbat mig:( hostar, magen.

    Och så ligger man här och grubblar över morgondagens mödor, eller vad som kommer ske, kanske kan bli bra och spännande oxå...

  • PadimeP
    Gammal_jazz skrev 2015-01-08 00:32:10 följande:

    Jo, ja nja, det går bra oavsett.

    Just nu vill jag bara kunna somna, förkylningen från helvetet har drabbat mig:( hostar, magen.

    Och så ligger man här och grubblar över morgondagens mödor, eller vad som kommer ske, kanske kan bli bra och spännande oxå...


    Mm samma här. Enorm Insomnia :/

    Hemma och sjuk då antar jag?
  • Gammal_jazz

    I morgon kl tidigt måste jag upp, trots man är sjuk.

    Plikten framför allt, ska skola in den minste på dagis, men det blir väl dimmigt för min del.

    Du då?

  • Anonym (kkk)
    Gammal_jazz skrev 2015-01-08 00:56:12 följande:

    I morgon kl tidigt måste jag upp, trots man är sjuk.

    Plikten framför allt, ska skola in den minste på dagis, men det blir väl dimmigt för min del.

    Du då?


    Du kan väl inte skola in på dagis om du är sjuk!? Smitta ner alla ungar...
Svar på tråden Vill skänka en Julklapp till dig. Om jag får?