• Anonym (Någon annan?­)
    Äldre 20 Dec 08:10
    3087 visningar
    10 svar
    10
    3087

    drömmar om att slicka en snygg helrakad tjej..

    Är hetero. Men jag har ändå ofta fantiserat om hur det är att slicka en tjej. Någon mer som känner såhär?

  • Svar på tråden drömmar om att slicka en snygg helrakad tjej..
  • Doktor Erik
    Äldre 20 Dec 10:05
    #1

    Nej du är inte hetero, du är homo om du känner såhär.
    En sexuell relation ska vara mellan en man och en kvinna i en relation.

  • Äldre 20 Dec 18:31
    #2

    Är du sugen på att göra det på riktigt eller vill du bara fantisera?

    Jag vill också slicka en snygg helrakad tjej, men det är kanske inte så konstigt när jag är 40 och gubbsjuk;)

  • Anonym (.)
    Äldre 20 Dec 18:35
    #3
    steffo75 skrev 2014-12-20 18:31:11 följande:
    Är du sugen på att göra det på riktigt eller vill du bara fantisera?

    Jag vill också slicka en snygg helrakad tjej, men det är kanske inte så konstigt när jag är 40 och gubbsjuk;)
    Gubbsjuk? Att du är 40 och vill knulla en 20årig? Är du gubbe nu menar du?
  • Äldre 21 Dec 00:16
    #4
    +1

    Har väl varit gubbe i 10 år nu! Men det är nu jag krisar och vill slicka 20 åringa tjejer där solen inte skiner! Men här är det inte mig det handlar om!

  • Armage­ddon
    Äldre 21 Dec 09:03
    #5

    Är ganska vanligt bland tjejer att man lite "bi-nyfiken", dvs man kan tänka sig att sex med en tjej, men inte ha ett förhållande.

    Frugan gillar att ha sex med tjejer ibland, och vet andra tjejer som resonerar likadant.

  • Anonym (nyfik­en)
    Äldre 22 Dec 01:30
    #6

    Hur funkar det? Att frun har sex m andra tjejer ibland? Är hon iväg då eller är du med dem?

  • Armage­ddon
    Äldre 22 Dec 21:09
    #7
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-12-22 01:30:18 följande:

    Hur funkar det? Att frun har sex m andra tjejer ibland? Är hon iväg då eller är du med dem?


    Vi träffar andra par där tjejen har samma önskemål.

    Hon har träffat en tjej själv en gång, men det var längesen nu. Men hon får för min del gärna träffa tjejer själv nu med, men hon vill hellre träffa tjejer antingen i trekanter eller fyrkanter.
  • Äldre 8 Feb 15:49
    #8

    Slicka du vet var?! The asser... Önskar att det fanns en smiley som spydde.

  • Äldre 8 Feb 15:51
    #9

    Men jag förstår, allt ska handla om sex. Människor asså. Jag har inte tänkt på det om ni undrar...

  • Pentra
    Äldre 8 Feb 17:36
    #10
    Doktor Erik skrev 2014-12-20 10:05:01 följande:
    Nej du är inte hetero, du är homo om du känner såhär. En sexuell relation ska vara mellan en man och en kvinna i en relation.

    Undrar vad du har doktorerat i, som inte ens känner till det simpla att det av naturen finns bisexuella och sexuellt bi-nyfikna människor... En heterosexuell person blir inte per automatik homosexuell bara för att den vid något enstaka tillfälle, genom fantasi eller i verkligheten, berör en människa av samma kön! ... /Pentra
Svar på tråden drömmar om att slicka en snygg helrakad tjej..