• Anonym (trådstartaren)

    Min partner gillar inte att kyssas... ;( Fler? Vill väldigt gärna höra om fler med samma problem/som inte gillar det!

    Vi har visserligen varit nästan 15 år tillsammans redan och har två små barn och kämpar med att få ett tredje.. Men såhär har det varit länge! Hen gillar inte det, och jag gör det. Hur kan man ha passion i ett förhållande om man inte ens kysser varandra? knappt så vi pussas ens ibland! Hur ska man göra? Ska man bara acceptera det? Kan man lära sig att gilla det? Eller tror ni det betyder att hen inte älskar mig längre....? Vad ska jag göra?

    Om du inte gillar att (tung)kyssas, varför inte? Älskar du ändå din partner?

  • Svar på tråden Min partner gillar inte att kyssas... ;( Fler? Vill väldigt gärna höra om fler med samma problem/som inte gillar det!
  • Anonym (harald-blåtand)

    Vad spelar det för roll om andra har samma problem som dig.. eller inte samma problem...???

    Det kommer ändå aldrig att förändra ditt problem..

    O så sluta se din partner som en hen.. Demon(det är idioti)

    Den absolut bästa lösningen på ditt problem är.. prata med din partner..
    Du ska inte prata med andra... utan den du har relation med...

    Vad är du rädd för.. att om du tar upp det så blir det bråk eller förhållandet tar slut?

    O det här tredje barnet.. Är det för att lösa ett problem i förhållandet..???

    JA vad ska du göra... Vad tycker du själv vore en lösning på ditt egna problem..???

  • Anonym (M)

    Min man älskar att kyssas och jag gör det inte... Jag gillar pussar.

    För mig personligen så känner jag mig låst och lite fast. Blir för mycket på nått sätt. Men åh vad jag älskar min man. Jag skulle gärna öva på det men han blir lätt för mycket på en gång och jag känner mig inträngd i ett hörn igen. :( har inget med känslor eller attraktion för min man att göra.

  • Anonym (Nej)

    Jag är kvinna. Gillar inte tungkyssar. Undviker det om jag kan så att säga. Ibland blir det vid sex och då kan det vara okej men inte annars. Min man är okej med det.

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nej) skrev 2014-12-20 12:42:50 följande:

    Jag är kvinna. Gillar inte tungkyssar. Undviker det om jag kan så att säga. Ibland blir det vid sex och då kan det vara okej men inte annars. Min man är okej med det.


    Varför vet jag inte. Tycker bara inte det är trevligt. Är inte så känslig annars men just tungkyssar har jag svårt för.
  • Anonym (L)

    Jag älskar det med rätt person, med någon som kysser bra. Det är jätteupphetsande för mig när det görs riktigt bra av någon jag är rejält attraherad av.

    Jag hade nog inte varit så pigg på det även med någon jag älskar om det inte hade varit så bra och sensuellt. För mycket tunga t ex är inte hett :/

Svar på tråden Min partner gillar inte att kyssas... ;( Fler? Vill väldigt gärna höra om fler med samma problem/som inte gillar det!