• VPK

    Varför älskar alla Sverigedemokraterna ?

    Jag undrar varför alla älskar SD. Ta bara 2 av sveriges största forum som exempel, Familjeliv och Flashback. 

    Familjeliv.

    inom kategorin samhälle/politik har förstasidan 20 inlägg, utav dessa handlar minst 50 % om SD.

    Flashback.

    Ca 60% på flashback.

    Studerar man Google som är en viktig aktör idag så får man fram dessa siffror när man söker på respektive parti.

    Socialdemokraterna: 4700000 träffar
    Moderaterna: 4050000 träffar
    Kristdemokraterna: 916000 träffar
    Folkpartiet: 2480000 träffar
    Centerpartiet: 1710000 träffar
    Miljöpartiet: 3000000 träffar
    Vänsterpartiet: 2540000 träffar
    Sverigedemokraterna: 4800000 träffar

    Det man kan se är att SD är störst på nätet, trots sin korta historia. Så min undran är, varför älskar alla SD? Varför skrivs det nästan bara om sverigedemokraterna? Det är ju enormt viktigt att synas på internet idag, men jag ser inte hur SD ska vara störst när vissa partier har funnits i 100 år. Vad har de andra partierna misslyckats med?

  • Svar på tråden Varför älskar alla Sverigedemokraterna ?
  • VPK
    Sensitiveguy skrev 2014-12-20 19:36:47 följande:

    Det är ju du som bidrar till att Familjeliv känns totalt invaderat av sverigedemokrater eftersom du och andra ser en poäng att skaffa hur många konton som helst och t ex förstöra partiomröstningar.


    Jag anmäler dig nu, du gör inget annat än att förstöra trådar, Jag sitter säkert och gör 4 miljoner trådar som rankas av google, det är säkert jag, svara inte, du kommer ignoreras, hoppas de plockar bort dig.
  • kanskedetdu

    ja du, sverige har en destruktiv massinvandring som kommer göra att sverige går under

    klart det enda partiet som står för en ansvarsfull politik får mycket uppmärksamhet

  • Gert

    Två skäl. Det är många som älskar SD och det är många som älskar att hata SD. Då blir det många träffar på google.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
Svar på tråden Varför älskar alla Sverigedemokraterna ?