• sm93

    Ägglossning?

    Hej. Har en liten fråga. Skrev den i en tråd men har inte fått nåt svar så skapar en ny. Enligt min app ska jag ha ägglossning imorgon (söndag) men jag trooor jag har det redan idag. Ont som fasen på högra sidan av magen idag stundvis och flytningar igår/idag. Vi hade sex i söndags, onsdags och igår. Tror ni det räcker för att det ska finnas en chans att det kan bli nåt? :) första försöket ever så är lite ny inom den här bli-gravid-svängen.

  • Svar på tråden Ägglossning?
  • sm93
    SaraOlsson skrev 2014-12-20 21:20:51 följande:

    Om du har ÄL idag ska era samlag räcka men för säkerhets skull hade jag kört ikväll också Cool


    Wei!! Jaaa idag/imorgon.. Min sambo är dock sjuk och är inte alls sugen ???? så segt!
  • sm93
    sm93 skrev 2014-12-20 21:28:43 följande:
    Wei!! Jaaa idag/imorgon.. Min sambo är dock sjuk och är inte alls sugen ???? så segt!
    En glad gubbe ska det ju vara, inte en massa frågetecken :)
  • SecretlyMe

    Ägget kan vara påväg att släppa med tanke på dina smärtor, då släpper ägget möjligen imorgon :) när det släppt är det befruktningsbart i 24h. Lycka till!

  • sm93
    SecretlyMe skrev 2014-12-20 21:47:25 följande:

    Ägget kan vara påväg att släppa med tanke på dina smärtor, då släpper ägget möjligen imorgon :) när det släppt är det befruktningsbart i 24h. Lycka till!


    Okej :) så det finns en chans iaf? :)
  • SecretlyMe
    sm93 skrev 2014-12-20 21:54:25 följande:

    Okej :) så det finns en chans iaf? :)


    Absolut!
  • sm93
    SecretlyMe skrev 2014-12-20 22:19:28 följande:
    Absolut!
    Vilken tur, då får jag bara vänta och se. Om inte annat får vi köra på lite bättre nästa månad :D
Svar på tråden Ägglossning?