• Anonym (Äldreochkåt)

    Tänder på äldre....

    Tjejer som tänder på äldre herrar vad är det som gör att ni tänder på dom, är det bara fantasier eller vill ni verkligen ha sex med någon som är betydligt äldre än er själva ???

  • Svar på tråden Tänder på äldre....
  • IsDimma

    För min del trot jag mest det handlar om att äldre män har en annan självsäkerhet än vad yngre män har. Med ett bättre självförtroende och en bättre självkänsla och med fötterna på jorden. Oftast alltså.

    Och nej, för egen del har det aldrig bara varit en fantasi utan jag har valt att leva med en äldre man tom.

  • Anonym (Fatta inte)

    Förstår inte heller för äldre män har häng pung och luktar surt.

  • Anonym (JÄTTEGAMMAL och surt luktande hängpung)
    Anonym (Fatta inte) skrev 2014-12-21 12:24:08 följande:

    Förstår inte heller för äldre män har häng pung och luktar surt.


    Japp, och det börjar redan i 20-årsåldern så det är bäst du skyndar dig att knulla fjunisarna som luktar babylotion och som bollarna inte har hunnit trilla ner på än...
  • Anonym (Erfaren)
    Anonym (Fatta inte) skrev 2014-12-21 12:24:08 följande:

    Förstår inte heller för äldre män har häng pung och luktar surt.


    Jag har knullat ett tiotal äldre män (d.v.s. 40 och uppåt). Endast två av dem hade hängpung. Min nuvarande (50) har det inte. Finns inga samband, ledsen att göra dig besviken.
  • Anonym (Tjej25)

    För mig är de en fantasi jag adlig förverkligat då jag lever i ett förhållande med en jämnårig. Men fantiserar ofta om de!

  • Anonym (en i mängden)

    Finns många som tänder på äldre, jag skulle tro att majoriteten av oss tjejer. Men man tänder på äldre herrar med bra gener som hållit sig i form. Tyvärr inte på äldre som gått ner sig.

    Äldre herrar som hållit sig i form med bra gener > yngre killar av alla slag.

  • Anonym (Äldreochkåt)

    jaha så äldre som inte luktar surt och har hängpung...är lite heta...hahaha.... Hmmm jag har varken hängpung eller luktar surt....så....tja fick jag möjlighet så klart jag inte skulle tacka nej till sex med en som är mycket yngre än mej Foten i munnen

  • en morgondröm

    Jag gillar finliret som en äldre man kan ha, handlaget, försiktigheten,nyfikenheten! Dom är inga illrar med turbo direkt...men dom kan sina saker! Har inte träffat någon sur hängpung än så länge! Cred to the gents! Ni brukar hålla er rena och ibland också rakade! Där!

    Tur man kan välja lite.....antingen lite soft oldstyle finlir.....eller hårt och vilt med en yngre!

    Ibland kan jag softa med en yngre (för att dom måste lugna sig lite) och köra vilt med en äldre...och hoppas dom inte får hjärtinfakt.....men dom kanske dör lyckliga då iaf!

  • nelly82
    IsDimma skrev 2014-12-21 12:01:23 följande:

    För min del trot jag mest det handlar om att äldre män har en annan självsäkerhet än vad yngre män har. Med ett bättre självförtroende och en bättre självkänsla och med fötterna på jorden. Oftast alltså.

    Och nej, för egen del har det aldrig bara varit en fantasi utan jag har valt att leva med en äldre man tom.


    Agree!
  • en morgondröm
    Anonym (Äldreochkåt) skrev 2014-12-22 12:10:36 följande:

    jaha så äldre som inte luktar surt och har hängpung...är lite heta...hahaha.... Hmmm jag har varken hängpung eller luktar surt....så....tja fick jag möjlighet så klart jag inte skulle tacka nej till sex med en som är mycket yngre än mej Foten i munnen


    Hur ung är herrn? Och hur gammal har Din yngsta erövring varit?
Svar på tråden Tänder på äldre....