• Anonym (Fort)

    Måste gå UPP i vilt snabbt!!!

    Hur går jag snabbt upp i vikt?!? Finns det något pulver eller nått som gör att jag ökar i vikt? Jag måste gå upp minst 5 kg så fort som möjligt!!!!!!!

  • Svar på tråden Måste gå UPP i vilt snabbt!!!
  • Anonym (Fort)

    OMG DET SKA STÅ VIKT OCH INTE VILT I RUBRIKEN. JAG HATAR MIN IPHONE JÄVLA F*TTA DEN GÖR HELA TIDEN AUTOKORRELT

  • Anonym (Fort)

    AAAAGGGHH ASSÅ DET SKA STÅ AUTOKORREKT, INTE AUTOKORRELT

  • Anonym (Fort)

    KAN FUCKIG NÅGON SVARA??????!?!?!?!?

  • Anonym (Fort)

    ASSÅ OMG SVARAAAAA!!!! Vafan gör ni egentligen. Ni läser min tråd men ni skiter i att vara. Stick dåååååååååååååååååååååå

  • Anonym (Fort)

    Ja svär på allt att ja kommer anmäla er alla

  • camelCase

    Oups! Den här tråden spårade ut snabbare än kvickt!

    Moffa i dig två påsar chips och en kladdkaka är mitt tips.

  • sportpappa

    Vill du gå upp i vikt genom att öka andelen fett på din kropp? I så fall är det bara att äta mer än du gör av med och se till att äta mat med högt energiinnehåll.
    Vill du gå upp i vikt genom muskler så är det en kombination av hård träning och ökat näringsintag som gäller.

    Här har du en del tips:
    www.matdagboken.se/&PageID=9

    Det finns pulver som muskelbyggare använder för att bygga muskler snabbare genom att det alltid finns lättillgängliga kolhydrater och protein, ex. gainers. Det är ett enkelt sätt att få i sig mycket protein och kolhydrater, men kostar en slant och du missar en hel del andra viktiga näringsämnen. Om du vid sidan av pulverdrinkarna äter normal kost så är det nog inga problem.
    www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/kosttillskott/gainers/index.html

    Tips: Om du hatar autocorrect så mycket så kanske du ska stänga av det.

  • Jag är bara jag

    Sluta rör på dig,ät enorma mängder fettrik mat,sitt still mest hela dagarna. Frågan är varför du måste gå upp snabbt? Kommer inget gott av det i längden för det blir fett.

  • Anonym (Fort)
    Jag är bara jag skrev 2014-12-21 15:50:52 följande:

    Sluta rör på dig,ät enorma mängder fettrik mat,sitt still mest hela dagarna. Frågan är varför du måste gå upp snabbt? Kommer inget gott av det i längden för det blir fett.


    Min tjej sa "oj va smal du är". Jag är 181 cm och väger 77 kg. Jag måste gå upp i vilt och väga 83 typ!!! Vill inte att hon ska göra slut
  • Jag är bara jag

    Men herregud,har ni inga riktiga problem eller...? Du är normal och kan hon inte ta det låt henne gå då. Så ytliga människor är inget att ha. Man ska aldrig behöva göra om sig för nån annan.

  • Anonym (Blomma)
    Anonym (Fort) skrev 2014-12-21 17:28:42 följande:
    Min tjej sa "oj va smal du är". Jag är 181 cm och väger 77 kg. Jag måste gå upp i vilt och väga 83 typ!!! Vill inte att hon ska göra slut
    Vad har du för kroppsform? Min kille är 189 och väger runt 70 kilo, men hans kropp är seriöst den sexigaste jag sett, sexpack och världens snyggaste biceps liksom. Så det behöver inte vara just vikten som spelar roll.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Fort) skrev 2014-12-21 17:28:42 följande:

    Min tjej sa "oj va smal du är". Jag är 181 cm och väger 77 kg. Jag måste gå upp i vilt och väga 83 typ!!! Vill inte att hon ska göra slut


    Betraktas man som man som smal då, i negativ mening?
    Låter bekymmersamt, är själv både längre och lättare än så.
Svar på tråden Måste gå UPP i vilt snabbt!!!