• Anonym (Ts)

    Ska jag göra detta på julafton?

    Jag och min (typ) kille försöker reparera vårt förhållande. Det är jobbigt och vi är väldigt ömma nu och vi tar det väldigt försiktigt. Vi är inte osams, utan vi träffas i dagsläget och försöker dejta varandra på nytt. På julafton tänkte jag överraska honom lite genom att gå hem till honom på morgonen och överlämna en julklapp. Är det en bra idé? Jag undrar även vad jag ska köpa? Jag kan inte tänka riktgt klart känner jag för att bestämma. Behöver tips.

  • Svar på tråden Ska jag göra detta på julafton?
  • SupersurasunkSara

    Du känner honom ju bäst och vet bäst hur han skulle reagera på en sån sak.

    Vad har ni annars bestämt ang julafton? Eftersom ni är sköra just nu så har ju det betydelse samt hur han troligen skulle reagera.

    Om du bestämmer dig för att gå dit är en god frukost att föredra kanske? Något han tycker extra om, nybakat bröd kanske, göra varm choklad med vispgrädde, kaffe med kardemumma i eller vad han nu gillar att dricka.

  • Anonym (Ts)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-21 15:43:22 följande:

    Du känner honom ju bäst och vet bäst hur han skulle reagera på en sån sak.

    Vad har ni annars bestämt ang julafton? Eftersom ni är sköra just nu så har ju det betydelse samt hur han troligen skulle reagera.

    Om du bestämmer dig för att gå dit är en god frukost att föredra kanske? Något han tycker extra om, nybakat bröd kanske, göra varm choklad med vispgrädde, kaffe med kardemumma i eller vad han nu gillar att dricka.


    Vet ej hur han skulle reagera. Vi har inte sagt nått om jul, han jobbar o jag ska åka till mina föräldrar. Jag tänkte bara lämna över nått lite snabbt på morgonen innan jag åker
  • Anonym (sofia)

    Tycker att de beror lite på, hur länge har ni varit tillsammans? Hur ömt? Känner du att du kan dyka upp oanmäld på morgonen? Tycker att de låter jättegulligt iallafall :) kanske köpa nåt litet gulligt och lägga utanför dörren annars? Jag vet inte, tycker som sagt de beror på hur allt ser ut runtomkring :)

  • Anonym (Ts)
    Anonym (sofia) skrev 2014-12-21 16:17:06 följande:

    Tycker att de beror lite på, hur länge har ni varit tillsammans? Hur ömt? Känner du att du kan dyka upp oanmäld på morgonen? Tycker att de låter jättegulligt iallafall :) kanske köpa nåt litet gulligt och lägga utanför dörren annars? Jag vet inte, tycker som sagt de beror på hur allt ser ut runtomkring :)


    Vi var tillsammans i nästan 2 år innan det gick dåligt för oss. Vi ar haft ett uppehåll frpn varandra i ett halvår men vi har börjat träffas på nytt nu igen, men vi tar det skn sagt väldigt lugnt, för vi är Böda väldigt sårade av varandra på grund av svek från bådas sida.
  • Anonym (m)

    Ja det låter ju som en gullig grej att göra.

    Och du är säker på att han inte tar det som att det är gjort med en dold agenda? Att du egentligen är där för att kolla honom. Så han inte ha nån annan där. Ifall det nu kanske var det som gjorde att ni hade problem förut.

  • Anonym (För krångligt?)

    Usch då, låter ju riktigt illa om du (efter två år!) inte ens kan gå dit med en julklapp utan att måsta fundera en massa runt det.

Svar på tråden Ska jag göra detta på julafton?