• Anonym (ledsen)

    betyder inte 10års äktenskap någonting???

    Min man skall lämna mig efter jul. Ett helt liv ihop, tio års lyckligt äktenskap, 3 barn, minnen, semestrar, villa, volva, hund, med och motgångar som vi har vart med om. Det var han och jag mot världen, kära som dagen vi möttes, i vått och torrt, tills döden skiljer oss åt. Nu en enda liten skitsak och han skall kasta bort ALLT! Allt för hans löjliga lilla egos skull. Allt för hans löjliga tonårsromantiska ideer och föreställning om tvåsamhet.

    Han vill inte göra det nu för att barnen skall ha en bra jul, men efter julen flyttar han ut. En enda grej under 10år, en liten jäkla flirt under ett par månader med en annan. Jag gjorde ett misstag, jag vet. Jag låg med en annan man. Det är inget jag är stolt över, men det är sådant som kan hända när det blir slentrian i ett äktenskap. Det är mest mitt fel, men även hans.

    Jag tar på mig skulden för detta men att sabotera hela mitt, sitt eget och våra barns liv för en sån sak??? PATETISKT! Så jäkla själviskt, hans ego är sårat av att jag gjorde ett misstag, det är det det handlar om. Ett sårat ego borde inte vara ett skit jämfört med ett helt lyckligt liv...fy fan för patetiska karlar. Själviskt svin! 

  • Svar på tråden betyder inte 10års äktenskap någonting???
  • Påven Johanna

    Själviskt svin? Hehe. Seriöst? Du knullar med en annan och din man är det själviska svinet? 

  • Anonym (M)

    Otrohet är inte någon "liten skitsak", jag förstår att din man vill skiljas. Du tog beslutet att vara otrogen, du får då också acceptera konsekvensen.

  • Anonym (real)

    Jo, så illa är det nog. Jag har just blivit lämnad UTAN att ha varit otrogen.

  • kioskvältare

    Betydde inte 10 års äktenskap något för DIG?

    Det är Du som kastar bort äktenskapet för ett dopp i grytan

    Nej, det är inte sånt som bara händer, du gjorde ett aktivt val.

  • Dansken i Sverige

    Wow!
    Jag er en man som er blivit utsatt för det du har gjort mot din man, vet du hur mycket det såra???????
    Vet du hur ont det gör?????
    Vet hur svårt det bli att lida på någon igen?????
    Jag er i djup kris efter att bli utsatt för det samma, och det verkar till att mycket acceptera det.

    Hopas att du lära något av det du har gjort åt minste.

Svar på tråden betyder inte 10års äktenskap någonting???