• Jahajasaja

    Kan jag ha sett så bra själv? :)

    Hejsan förra veckan var vi på rutin UL v 18+2, vi vill inte få veta könet men vet gabska bra vad man själv kan titta efter. Så när låtben skulle mätas tittade jag supernoga, var ny bra utrustning och bebis låg väldigt bra och stilla. Under hela tiden hon vevade runt såg jag bara helt slätt mellan benen, men ingen "hamburgare" eller "tre streck" utan bara helt tomt och slätt. Skulle jag kunna tro att det är en flicka eller kan en snopp gömma sig så bra

    Kommer ju naturligtvis inte tro mig veta vad det blir och kör allt neutralt oavsett men kan man tro att jag sg rätt?

  • Svar på tråden Kan jag ha sett så bra själv? :)
  • gbgumman
    Jahajasaja skrev 2014-12-22 20:48:14 följande:

    Hejsan förra veckan var vi på rutin UL v 18+2, vi vill inte få veta könet men vet gabska bra vad man själv kan titta efter. Så när låtben skulle mätas tittade jag supernoga, var ny bra utrustning och bebis låg väldigt bra och stilla. Under hela tiden hon vevade runt såg jag bara helt slätt mellan benen, men ingen "hamburgare" eller "tre streck" utan bara helt tomt och slätt. Skulle jag kunna tro att det är en flicka eller kan en snopp gömma sig så bra smile2.gif

    Kommer ju naturligtvis inte tro mig veta vad det blir och kör allt neutralt oavsett men kan man tro att jag sg rätt? smile1.gif


    Svårt att säga vi såg tydligt hamburgaren eller sträcken. Hade jag inte sett dem hade jag inte trott mig veta. Med sonen var jag mer osäker. Men också mer ovan vid liknade bilder.
  • Jahajasaja

    Haha ja blev så förvånad när jag inte såg något alls, läste en annan tråd där de beskrivit det som en barbie och det stämde ju bra bara helt tomt och slätt

    Du har inte heller bett att få veta eller? :)

  • Jahajasaja

    Kanske kan vara svrt att se strecken själv? Känns ju som man borde sett någon typ av snopp om det funnits eftersom bilden var såppas bra.. Tänk hur spännande det är

  • Tigmatropos

    Det beror helt på vinkeln. När jag gjorde ul i v15 vinklade dom bort pillevippen på min grabb innan dom frös bilden och mätte, men jag hann se Flört så svar: ja! det kan gömma sig en snopp. Det beror helt på vinkeln. 

  • Jahajasaja

    Ja de kan säkert gömma sig bra om det vill sig så :), hon frös nog inte bilden så mycket ioförsig utan flyttade runt ganska mycket men man kan ju aldrig veta helt säkert

Svar på tråden Kan jag ha sett så bra själv? :)