• Anonym (Killen)

    Morgonstånd

    Vad har ni för relation till morgondtånd? Skriv gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Morgonstånd
  • Anonym (Tjej)

    Tycker det är mysigt när min kille har det :)

    Aldrig tänkt att jag inte vill se det. Det är ju helt normalt.

  • Anonym (Jadu...)

    Tjej. Får se det varje dag men får aldrig använda det så jag klarar mig utan att se skiten...

  • fluu

    Jag är tjej och är ... tja, likgiltig är kanske rätt ord? Ingenting jag tänker på liksom.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Dom)

    Totalt ointressant oavsett tid på dygnet, stånd är sånt som jag fixar hos mina män när jag vill använda det, annars är det likgiltigt.

  • Anonym (Ullis)
    Anonym (Killen) skrev 2014-12-25 07:21:33 följande:

    Vad har ni för relation till morgondtånd? Skriv gärna i tråden.


    Det är lite sexigt att se när en kille ligger på rygg i sängen på morgonen och man ser ett tält i kallingarna . Se en härlig batong stå rätt upp. mm det är nice. Åh saknar detta. Vart singel 3 år så nog dags att få sig kille igen tror jag..
  • Fartill3

    Känns nästan alltid pinsamt, (utom när man är bakiskåt) Brukar smyga iväg på toa annars kan det lätt bli missförstånd. 


    Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • IsaacSon95

    Förutom ett förhållande scenario då man delar säng med sin partner och kan stolt visa upp sitt redskap så är jag inte allt för glad för morgonstånd.
    Annars tycker jag personligen det är jobbigt...

  • EnAnonumius

    Huvva mig vilka svartvita alternativ det var då för tjejerna..
    Kan ju tro att TS är en ung kille som är oerfaren av kvinnor och har bara haft förhållanden med oerfarna tjejer.

    Fattas ett alternativ.. 

    "Tjej, har sett det och finner det inte speciellt med det".

    För mig är morgonståndet bara "jaha och..?"  Vet att många killar faktiskt kan få ont av att ha sex när de har morgonstånd.

    Notera att jag skrev "många", det är aldrig samma sak som att säga "alla" eller, att man missar detta med individuella avvikelser. Så kom inte dragandes med anekdoter om individuella avilkeler med era killar om de kan ha sex på morgonståndet.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-25 07:56:33 följande:

    Tycker det är mysigt när min kille har det :)

    Aldrig tänkt att jag inte vill se det. Det är ju helt normalt.


    Tycker det är både lite retligt och underbart att ni kvinnor vet att vi killar har morgonstånd och jag är väldigt kåt på morgonen också men går ofta över
    även om jag inte har sex
Svar på tråden Morgonstånd