• Tändstickan

    Hjälp! Sambo lyssnar inte angående tomater!

    Min sambo driver mig till vansinne! Jag har sagt flera gånger att jag inte tycker om "roten" på tomater, ändå skär han aldrig bort det i mitten när han skivar tomater!

    Värst är det när han gör varma mackor till mig då jag dessutom vill ha tomatskivan delad i två delar, men han lägger på hela skivan UTAN att ta bort "roten". Första gångerna var jag förstående, men nu börjar det bli jobbigt och jag börjar bli arg!
    Hjälp! Hur får jag honom att lyssna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-25 11:50
    Jag vet inte om det heter rot eller stjälk eller vad det heter, men ni vet vad jag menar!

  • Svar på tråden Hjälp! Sambo lyssnar inte angående tomater!
  • Anonym (Trollmor)

    Det kommer nog aldrig bli bra är jag rädd. Lämna.

    Det är inte rätt att du ska äta tomatroten resten av livet.

    Finns gott om killar där ute som kan ta instruktioner gällande tomatrensning.

  • Anonym (Tjej)

    Men fy vilken värdelös betjänt! Sparka honom genast och träna upp en ny så fort som möjligt! Har du ens hotat med att sänka hans lön om han fortsätter servera dig tomatrötter?

  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

    Skriv en tråd på familjeliv så kanske han fattar!

  • Anonym (Tomaten)

    Hör ditt rop på hjälp. Men tänk lite på mig. / tomaten.

  • Anonym (Tomaten)

    Hör ditt rop på hjälp. Men tänk lite på mig. / tomaten.

  • Tändstickan

    Ja det blir faktiskt jobbigt i längden! Igår när vi kom hem från julfirandet så gjorde han nämligen varma mackor åt oss till kvällsmat, och då gjorde han så igen! Jag blir förbannad!

  • Anonym (belzebub)
    Tändstickan skrev 2014-12-25 08:48:34 följande:

    Min sambo driver mig till vansinne! Jag har sagt flera gånger att jag inte tycker om "roten" på tomater, ändå skär han aldrig bort det i mitten när han skivar tomater!

    Värst är det när han gör varma mackor till mig då jag dessutom vill ha tomatskivan delad i två delar, men han lägger på hela skivan UTAN att ta bort "roten". Första gångerna var jag förstående, men nu börjar det bli jobbigt och jag börjar bli arg!
    Hjälp! Hur får jag honom att lyssna?


    Om tomater är ett problem i ert förhållande och ni inte kan lösa det. Samt att du måste göra ett inlägg om tomaten på familjeliv..

    Då föreslår jag följande

    Sluta knarka
    ta din medicin
    Skaffa hjälp hos psykolog

    under tiden så stampar jag på svansen och skrämmer varelsen tillbaka under bron
  • Milleman

    Haha även om detta skulle vara en skämttråd så håller jag med helt! Hatar roten på tomaten, den SKA skäras bort ;)

Svar på tråden Hjälp! Sambo lyssnar inte angående tomater!