• Petetsol

    Sönderriven rygg i missionären

    Vet inte om tråden redan finns, men vill ändå släppa lite tankar.

    Hur vanligt / ovanligt är det egentligen att ni andra killar och män får era ryggar rivna när ni har sex i missionären? Hur vanligt är det också för en kvinnor att ni sätter naglarna i er partners rygg vid sex i ovan nämnda ställning?

    Är bara lite nyfiken av mig, då jag själv har en fru som okontrollerat river och nu också nyper mig våldsamt. Hon säger själv att det sker helt okontrollerat från hennes sida, och att det bara är ett tecken på hennes njutning när hon blir knullad bestämt och ohämmat.

    Bara nyfiken på hur vanligt det är. Dela gärna med er. Skäms  

  • Svar på tråden Sönderriven rygg i missionären
  • Anonym (Tolv år eller)

    Vad barnsligt. Finns ingen anledning att rivas på det viset.

  • Anonym (D)

    Du får sluta vara så bestämd när du knullar. Lite mer tvekande kan funka.

  • Anonym (duden)

    Om hon inte åtminstone försöker (själv håller jag fast min kvinna då hon annars gärna vässar klorna mot mig) så gör du inte rätt. Hon tycker du gör något bra, så säger min tjej här.

  • Anonym (Klöst)

    Haha! Jodå, det förekommer! Och det sker utan att hon är medveten om det. Det är när hon är som mest upphetsad och njuter okontrollerat, då kommer klorna fram! Skrattande

  • Anonym (De)
    Anonym (Tolv år eller) skrev 2014-12-25 17:40:52 följande:

    Vad barnsligt. Finns ingen anledning att rivas på det viset.


    Det finns gott om anledningar för det.
  • Anonym (Nina)

    Jag har rivit min man 2-3 gånger på 8 år. Då har det varit så skönt så jag har inte tänkt på det. Nu tänker jag mig mer för så det inte händer igen.

  • Anonym (Munk)

    Haha jag låg med en kille som hade världens sämsta självförtroende och som inte fått något på ett par år. Han körde trist missionärsex konstant och jag rev/nöp honom så han fick nå små ljusa ärr. Han trodde att det var för att han var så utomordentligt bra i sängen, och egentligen var det bara för att jag gillade att göra illa honom.. ;) men hans självförtroende blev ju bättre iaf.. Tyvärr inte sexet..

  • puss
    Anonym (De) skrev 2014-12-25 18:23:25 följande:
    Det finns gott om anledningar för det.
    nej, det finns det inte. om man inte knullar med tioåringar. vuxna människor kan behärska sig bättre än så. att påstå annat är bara pinsamt.
    cuz i´m a wild wild bitch.
  • Anonym (De)
    puss skrev 2014-12-25 22:10:17 följande:
    nej, det finns det inte. om man inte knullar med tioåringar. vuxna människor kan behärska sig bättre än så. att påstå annat är bara pinsamt.
    Kan ja, men man kanske inte vill.

    Finns människor som tycker det är sexigt både män och kvinnor. Att påstå att det inte finns anledningar är korkat.
Svar på tråden Sönderriven rygg i missionären