• Anonym (Kille23)

    Ska ha sex med en oskuld, hur gör jag?

    Har aldrig haft sex med en oskuld förut och då min kuk är väldigt stor så är jag rädd för att göra illa henne. Samtidigt älskar jag henne mycket och vill att det ska bli riktigt jävla bra sex, hur gör jag??

  • Svar på tråden Ska ha sex med en oskuld, hur gör jag?
  • Fjärilslarv

    får henne att slappna av och så bestämmer hon över takt, ställning osv.
    desstutom kan första gången göra väldigt ont.

  • Anonym (Kille23)

    juste! Man känner mindre när man druckit va?

  • Fjärilslarv
    Anonym (Kille23) skrev 2014-12-25 21:39:50 följande:

    juste! Man känner mindre när man druckit va?


    fast oskulden är något fint och ska så förbli, vilket det inte blir om man är påverkad.
  • Anonym (fy)
    Anonym (Kille23) skrev 2014-12-25 21:39:50 följande:

    juste! Man känner mindre när man druckit va?


    Jo det stämmer. 
  • Anonym (Dr. Larsson)

    Kära TS.

    Din oro är helt motiverad. Förutsatt att din penis är större än en nyförlöst bebis på i genomsnitt 3,5 kilo. 

  • HannaS86

    Är förvånad att det inte kommit ett "bra" svar än.

    Nästan alla jag pratat med upplever att deras första gång var dålig så här har du chansen att göra det till något bra för henne :) Ta det lugnt, ingen press att hon ska "prestera" eller stress att gå för snabbt fram till penetration. Nu skriver jag utifrån hur jag skulle velat ha det men jag vågar gissa att fler skulle vilja haft det på det sättet. Ta det långsamt och börja med kyssar. Det kan sedan utvidgas till kyssar över hela kroppen (och åter igen, långsamt, inte några på munnen och sen direkt "pang på"). Och självklart smek med händer också. Jag tycker att (bra) kyssar och smek är extremt upphetsande och ger en längtan efter mer. 

    Därefter tycker jag att du kan fråga henne rakt ut (eller om du redan har gjort det innan) vad hon vill göra sen. Oralsex från någon av er eller penetration? Om hon inte har några önskemål skulle jag föreslå att du slickar henne. Kanske 5 min eller sådär, inte så kort att det verkar som att du egentligen inte är intresserad och inte så långt så hon känner att det är astråkigt/ointressant ifall hon inte tycker det är hennes grej men hon inte vågar säga det. Så småningom kan ni gå vidare till penetration och då kan hon välja ställning. Om hon inte har något önskemål så skulle jag föreslå att du väljer antingen missionären alt rida. Jag själv har svårt för att rida så jag skulle inte gilla det eftersom jag tycker det är svårt, däremot vet jag många tjejer som gillar att kunna bestämma själva. Så missionären är väl egentligen mitt huvudsakliga förslag, ni kan ha ögonkontakt (vilket i sig kan vara väldigt sexigt i det läget) och du ser direkt på hennes ansiktsuttryck hur "läget är". Och självklart inte någon hastig penetration där du bara "trycker till" utan tvärt om låååångsamt och känn av hur det verkar för henne. Ev.skulle du kunna behöva trycka till för att komma förbi men se till att det är ok med henne först. Så bara börja långsamt och ta det därifrån.

  • Snutten6
    Anonym (Kille23) skrev 2014-12-25 20:29:19 följande:

    Har aldrig haft sex med en oskuld förut och då min kuk är väldigt stor så är jag rädd för att göra illa henne. Samtidigt älskar jag henne mycket och vill att det ska bli riktigt jävla bra sex, hur gör jag??


    Avstå !
    Låt ngn annan sköta detta.
    Inte vidare trevligt, skönt eller givande.
    Ingen medalj får du för det .
  • Anonym (Försiktigt)

    Penetrera inte förrän hon är RIKTIGT VÅT!!!!!

    Ta det långsamt.

    Smek och kyss.

    Prata med henne, fråga vad hon vill, särskilt om hon verkar bekymrad.

    Avbryt om det behövs! Ni kan göra annat i så fall.

Svar på tråden Ska ha sex med en oskuld, hur gör jag?