• Anonym (Kfinna)

    Jag fick denna julklapp av min man. Den ni!

    Vad fick ni i julklapp av era män/sambos? Jag fick en dammsugare, en mopp, och ett ustrykjärn. Jag blev jätteglad! Det kommer jag ha nytta av. Jag är en kvinna på 40 år.

  • Svar på tråden Jag fick denna julklapp av min man. Den ni!
  • Detoxtjejen

    Det är bra saker, men jag tycker om principen att man ska få n

  • Kereza

    Jag fick två olika tarotkortlekar, ett gosedjurslamm och så har jag en till, större, present på väg :) 

    Vet inte vad det är än, men jag vet att han köpte de här som tillfälliga presenter just för att den riktiga inte dykit upp än.

    Han fick en safarihatt. Vi är 32 och 38 :)

  • Detoxtjejen

    Åt onödigt, nåt man vill ha och nåt man behöver.

  • Anonym (Glad)

    Jag fick en kroppspeeling, en mr rabbit dildo, en digital stektermometer och en supersnygg väska. Allt önskade jag mig och blev jätteglad för. :) vi är 30 och har 4barn.

  • Nyfiken gul

    Jag fick smycken, ett gåvobevis att handla för ur Leif Mannerströms sortimentet av köksprylar och en resa till Tyskland.


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kfinna) skrev 2014-12-26 13:17:38 följande:

    Vad fick ni i julklapp av era män/sambos? Jag fick en dammsugare, en mopp, och ett ustrykjärn. Jag blev jätteglad! Det kommer jag ha nytta av. Jag är en kvinna på 40 år.


  • Anonym (Stackaren)

    Minkmössa och minksjal från Lanvin, iphoneskal från Stella McCartney och kastanjetter. Vet inte hur fan han har råd med detta men jag tackar och tar emot.

  • Anonym (Isabell)

    Jag fick en smal ring i guld att ha på samma finger som jag har ringen jag fick av honom förra julen. Mycket fin! Sedan fick jag också "planksteksbrädor" som jag önskat mig!

    Vi är i 20 års åldern om det har någon betydelse?..

  • Abbe83

    Jag fick allt jag önskade mig av min fästman. Boken sällskapshunden av hundcoachen Fredrik Steen, smyckeskrin och mobiltelefon.
    Fast det jag blev mest glad över var att jag fick ett löfte om att vi snart ska gifta oss. Datum är inte bestämt än men har på allvar börjat planera vårt bröllop, planera för vad vi ska heta i efternamn och var vi ska resa på bröllopsresa. 

  • Anonym (Jag)

    Jag fick en vistelse på Spa och så en kofta från Jumperfabriken. Av mig fick han en skjorta, en bok och en legomodell som han länge letat efter (han är en samlare)

Svar på tråden Jag fick denna julklapp av min man. Den ni!