• Anonym (Maskatvpone)

    Jag bråkade med Gudrun Schyman

    Min flickväns mamma är Gudrun Schyman. Men ni får inte säga till nån. Jag o Gudrun bråkar ihjäl oss med varandra. Vi skriker på varandra nära varandras ansikte och hon säger att jag varken är en man eller kvinna utan jag är enbart en hen. Kastade en melon på hennes huve under julafton. Hon åkte ambulans. Hennes dotter och jag har tjafsat. Hon fattar ingenting. Ja pekade "fuck ju" och sa att jag inte orkar med dem. Har ätit ute och kebab nu de här dagarna och min tjej har inte ens ringt och gråtit för att be mig komma tillbaka. Fan så jävla störd tjej

  • Svar på tråden Jag bråkade med Gudrun Schyman
  • Anonym (Maskatvpone)
    Anonym (?) skrev 2014-12-27 13:56:10 följande:

    Jaså vad heter din flickvän då?


    Gudrunella
  • puss
    taquine skrev 2014-12-27 14:07:25 följande:

    Jag knullade med SL och precis när det gick ropade han inget EXTRAVAL!! Så kan det gå


    det gjorde han inte med mig heller
    cuz i´m a wild wild bitch.
  • Anonym (Mrs Obama II)

    Det är jag som egentligen är gift med President Obama, men säg inget till någon. Barak fick strumpor med renar på av mig i julklapp och han blev jättesur för han gillar inte mönstrade strumpor. Tänk på det nästa gång ni ser honom på tv.

  • Anonym (Maskatvpone)
    Anonym (Mrs Obama II) skrev 2014-12-27 14:11:58 följande:

    Det är jag som egentligen är gift med President Obama, men säg inget till någon. Barak fick strumpor med renar på av mig i julklapp och han blev jättesur för han gillar inte mönstrade strumpor. Tänk på det nästa gång ni ser honom på tv.


    Jag gav ingenting till Gudrun. Hon önskade sig en könsneutral present men jag hittade inget
  • Anonym (Mrs Obama II)
    Anonym (Maskatvpone) skrev 2014-12-27 14:19:46 följande:
    Jag gav ingenting till Gudrun. Hon önskade sig en könsneutral present men jag hittade inget
    Strumpor kan vara könsneutrala. Hon kan få Baraks för han vägrar använda dem.
  • Anonym (Mrs Obama II)
    puss skrev 2014-12-27 14:10:45 följande:
    det gjorde han inte med mig heller
    Lägg av! Var det hos dig han var?! Till mig sa han att han skulle besöka sin morsa på långvården. Fy fan för honom. Du kan behålla'n! Men säg inget till Barak för han är redan sur över julklappen han fick av mig.
Svar på tråden Jag bråkade med Gudrun Schyman