• Cystan

    Vi som vill ha barn 2016

    Hej,

    Är det någon mer än jag som planerar barn 2016? Har tänkt att börja försöka juni 2015. Fram tills dess blir det annat skydd vid samlag. Hört att det kan ta upp till 1 år innan ägglossningen kommer igång efter att man har gått på piller. Avslutar därför min p-piller karta imorgon.

    Några fler som är i samma tankar som mig, och vill ha barn 2016? :)

  • Svar på tråden Vi som vill ha barn 2016
  • E87

    Hej!

    Här är en till. Vi tänkte börja i juni. Har en dotter på strax över året :)

  • Cystan

    Åh vad roligt!!
    Själv är det första barnet vi tänkt nu då.
    Ska bli så spännande! Nästan så man inte orkar vänta, och vill sätta igång med samma.

  • Cystan
    Jordgubbarochmjölk skrev 2014-12-27 16:52:05 följande:

    Jo vi tänker också i de banorna :)

    Men man drömmer sig bort och vill ha redan nu även om det inte händer över en natt :)


    Så känner jag också.. För mig gör det ingenting om jag blir gravid tidigare och får ett februari-mars barn. Men helst vill vi ha vår eller sommar, men vi får se hur det utvecklar sig!!

    Hur gammal är du? Är det första barnet? :)
  • Desideri

    Här är en till!

    Vi ska börja försöka bli gravid med ett syskon i Maj, har en dotter född juli 2013. Jobbig väntan men samtidigt är det ju inte många månader kvar. Känns som tiden sniglar sig fram. :P

  • EliWe

    Vi också! Jag är 26 år, och i april/maj ska vi börja försöka för första barnet! Känns väldigt spännande :)

  • Jordgubbarochmjölk
    Cystan skrev 2014-12-27 16:57:17 följande:

    Så känner jag också.. För mig gör det ingenting om jag blir gravid tidigare och får ett februari-mars barn. Men helst vill vi ha vår eller sommar, men vi får se hur det utvecklar sig!!

    Hur gammal är du? Är det första barnet? :)


    Jag är 28 och han 29 och japp det är första barnet.

    Hur gamla är ni? Första?
  • Jordgubbarochmjölk
    Cystan skrev 2014-12-27 16:57:17 följande:

    Så känner jag också.. För mig gör det ingenting om jag blir gravid tidigare och får ett februari-mars barn. Men helst vill vi ha vår eller sommar, men vi får se hur det utvecklar sig!!

    Hur gammal är du? Är det första barnet? :)


    Jag är 28 och han 29 och japp det är första barnet.

    Hur gamla är ni? Första?
  • Jordgubbarochmjölk
    EliWe skrev 2014-12-27 20:35:20 följande:

    Vi också! Jag är 26 år, och i april/maj ska vi börja försöka för första barnet! Känns väldigt spännande :)


    Ja visst är man pirrig! :D
  • Cystan
    Jordgubbarochmjölk skrev 2014-12-27 22:31:06 följande:
    Jag är 28 och han 29 och japp det är första barnet.

    Hur gamla är ni? Första?
    19 år är jag och han några år äldre och det är första barnet :) Spännande!! :D
Svar på tråden Vi som vill ha barn 2016