• Anonym (Tjej)

    Min kille är förbannad för att jag missa båten och sov hos en annan kille.

    Hej!

    Jag var ute igår med några vänner. Vi var i stan och jag bor ute i skärgården. Det tar alltså ganska lång tid att ta sig hem från stan. 

    Jag har en pojkvän, vi har varit tillsammans i ca 6 månader. Jag tycker väldigt mycket om honom men nu är jag så jäkla sur på honom så jag vet inte vad. Jag sa att jag kommer ta sista båten hem, hade kollat tid.

    Var somsagt i stan med ett par vänner, min bästa tjejkompis och två killkompisar. Vi hade kul och dansade och drack. Min tjejkompis stack vidare med några andra vänner hon hade träffat under kvällen och efter ett tag så började jag och ena killkompisen åka hemåt. Han bor åt mitt håll fast han behöver inte ta båten hem. Han följer mig till båten och vi ser att den står inne och är påväg att åka så vi springer. Den skulle inte åkt förrän om 5 min egentligen så vi springer allt vi kan och då ramlar jag. Jag missar båten och han säger att jag får ju självklart sova hos honom. Vi går upp till honom, skickar ett sms till min kille att jag missat båten och sover här. Kunde inte ringa utan bara smsa. 

    Nu ringer min kille och är skitsur över att jag sov hos en annan kille. Han undrar vart jag sov och vad vi gjorde. Jag åkte hem väldigt tidigt, är hemma nu. Han vill knappt lyssna på vad jag har att säga. Jag sov på en madrass i ett annat rum, han är en kompis. Vad skulle jag ha gjort? Dumt att missa båten men det var ju inte med mening! Han tycker även min kompis som erbjöd mig sovplats är dum i huvudet då man enligt honom inte tar med andras tjejer hem och låter dom ''sova'' över. Jag fattar seriöst inte vad jag skulle gjort! 

    Vad ska jag göra för att få honom att fatta..? Tycker ni att det är jag som gjort fel?

  • Svar på tråden Min kille är förbannad för att jag missa båten och sov hos en annan kille.
  • Anonym (r)

    Hur skulle du själv reagerat? Varför kunde du inte ringa? Utan va tvungen att gå upp till han och skicka ett sms?

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (r) skrev 2014-12-28 09:08:43 följande:

    Hur skulle du själv reagerat? Varför kunde du inte ringa? Utan va tvungen att gå upp till han och skicka ett sms?


    Tja, om det hade varit han och han sov hos en tjej han hade känt länge och dom var bra kompisar (som jag och denna killen är) så hade det inte stört mig alls. Det är ju min vän och ingen främling jag drog hem till. Han har även träffat denna killen några gånger och är helt okey med att vi är vänner, han har aldrig sagt något om det iallafall.

    Jag kunde inte ringa då pengarna på våra mobiler hade gått ut, kunde bara smsa. Tvungen och tvungen att gå upp. Visste inte vad jag skulle gjort annars.
  • Anonym (Nina)

    Vad ville han att du skulle ha gjort? Sovit ute i kylan. Du sov ju i ett annat rum. Hade ju varit värre om det var i samma säng.

  • Anonym (???)

    Vadå "kunde inte ringa" vilket skitsnack. Och nej det är inte okej att sova hos andra killar när man har ett förhållande. Förstår din kille faktiskt. Han är övertygad om att ni haft sex. Det visar på hur lite han litar på dig ts. Hur kommer det sig?!

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Nina) skrev 2014-12-28 09:14:00 följande:

    Vad ville han att du skulle ha gjort? Sovit ute i kylan. Du sov ju i ett annat rum. Hade ju varit värre om det var i samma säng.


    Ja, jag undrar verkligen vad jag skulle gjort annars. Nej, precis. Skulle aldrig sova i samma säng som någon annan. Det gör man ju inte. Det var ju inte ens i samma rum.
  • nymedlem
    nymedlem skrev 2014-12-28 09:16:50 följande:

    Undrar också varför du inte kunde ringa?


    Läste nu varför. Skulle ALDRIG köpa den förklaringen dock!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (???) skrev 2014-12-28 09:14:09 följande:

    Vadå "kunde inte ringa" vilket skitsnack. Och nej det är inte okej att sova hos andra killar när man har ett förhållande. Förstår din kille faktiskt. Han är övertygad om att ni haft sex. Det visar på hur lite han litar på dig ts. Hur kommer det sig?!


    Ja, som jag skrivit så hade mina pengar gått ut, alltså kunde jag bara smsa. Har kontantkort. Han visste om detta redan innan. 

    Men vad skulle jag gjort? Han har ingen anledning att inte lita på mig. Han har aldrig haft problem med att jag gått ut, hälsat på killkompisar osv osv. Och nej, jag har aldrig gjort något som jag inte borde. 
  • nymedlem
    Anonym (Tjej) skrev 2014-12-28 09:19:38 följande:

    Ja, som jag skrivit så hade mina pengar gått ut, alltså kunde jag bara smsa. Har kontantkort. Han visste om detta redan innan. 

    Men vad skulle jag gjort? Han har ingen anledning att inte lita på mig. Han har aldrig haft problem med att jag gått ut, hälsat på killkompisar osv osv. Och nej, jag har aldrig gjort något som jag inte borde. 


    Du kunde laddat din mobil på närmsta 7/11 som har öppet dygnet runt!

    Eller hade ni båda supit upp varenda krona?

    Lånat telefon av någon kanske?!
Svar på tråden Min kille är förbannad för att jag missa båten och sov hos en annan kille.