• Anonym (bra mamma)

    Grr. Skitungen blev sur när vi skulle på bio.

    Är så arg. Skulle gå på bio igår med mitt barn. Hade köpt biljetter och allt på internet. Då vägrar skitungen att gå. Han ville stanna hemma och spela istället. Fick tjata i hela 30 minuter. Och sedan gå iväg med en surmulen unge.Som sparkade på allt.
    Han borde vara tacksam.
    Till julklapp fick han 10000 kr i presentkort på steam.
    OCH ett Xbox. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 10:04
    Skulle vara 1000 kr. Skrev fel på en 0.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-28 10:08
    Skrev fel. Var upprörd. Ska vara 1000. Ungen handlade på steam. Han trodde att 100 euro var lika med 100 kr. Han ville ha en keps till sin gubbe i ett spel.
    Ja sa att det fick han. 100 kr alltså. Såg för sent att han klickat i 100 euro istället för 10 när jag godkände. Så det blev en julklapp..

  • Svar på tråden Grr. Skitungen blev sur när vi skulle på bio.
  • Rakad Apa

    Så går det dessvärre när man har bortskämda ungar.


    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Bortskämd?)

    Kan hända att du skämt bort honom då. Julklappen var att ta i. Jag blev inte bortskämd som barn oh bio var sällsynt, skulle aldrig tjurat på väg till bion, baa dansat fram på rosa moln. Akta så du inte skämmer bort ditt barn!

  • Rakad Apa
    Anonym (???) skrev 2014-12-28 09:59:27 följande:

    Vad ät steam?


    Ett program till PC som du kan ladda ner spel via.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (bra mamma)
    Anonym (???) skrev 2014-12-28 09:59:27 följande:

    Vad ät steam?


    Ett spelföretag. Finns många spel som man kan spela online där. Och köpa.
  • Anonym (???)
    Rakad Apa skrev 2014-12-28 10:00:46 följande:

    Ett program till PC som du kan ladda ner spel via.


    Varför i hela världen skulle man behöva 10.000kr där??
  • Lumsen

    Vilken skitmorsa du är! Eller är det någon annan som uppfostrat din unge kanske. Det är ju du som format ditt barn

  • Dr Nail

    10000 kr och ett Xbox? Varför inte en villa i Djursholm också, är du fattig eller?

    Skämt åsido, vet du hur många spel man kan köpa för 10000 på Steam, speciellt just nu när de rea på typ allt. Inte konstigt att han bara vill spela.

  • Anonym (bra mamma)
    Anonym (???) skrev 2014-12-28 10:01:59 följande:
    Varför i hela världen skulle man behöva 10.000kr där??
    Skrev fel. Var upprörd. Ska vara 1000. Ungen handlade på steam. Han trodde att 100 euro var lika med 100 kr. Han ville ha en keps till sin gubbe i ett spel.
    Ja sa att det fick han. 100 kr alltså. Såg för sent att han klickat i 100 euro istället för 10 när jag godkände. Så det blev en julklapp..
Svar på tråden Grr. Skitungen blev sur när vi skulle på bio.