• Nydahl

    en positiv tråd bf september

    Hej alla :) vill starta en tråd för oss som har bf i september där vi kan prata, lägga upp magbilder och planera in för kommande barn :)
    Jag har bf 5 september och detta är vårt 3:e barn, har två pojkar på 8 och 5 :)

  • Svar på tråden en positiv tråd bf september
  • Nydahl

    Hur känner ni er?? Jag känner inget förutom mens värk. Men de kommer nog om någon vecka ;)

  • Mamma2014

    Hej. Jag tror jag har bf runt 6 september men har egentligen ingen aning. Jag känner lite molvärk och har ett väl fungerande luktsinne Glad
    Har en dotter på snart 9 månader.

  • Nydahl
    Mamma2014 skrev 2014-12-29 10:29:36 följande:

    Hej. Jag tror jag har bf runt 6 september men har egentligen ingen aning. Jag känner lite molvärk och har ett väl fungerande luktsinne Glad
    Har en dotter på snart 9 månader.


    Ok känns lite märkligt att man är gravid och känner så lite. Men tids nog kommer man nog klaga över alla symtom
  • Mamma2014

    ja det är ju så tidigt än så om ett par veckor kanske..
    Jag hade en hemsk graviditet sist så jag hoppas det blir bättre nu och längtar inte efter massa tecken ;)

  • Nydahl

    Aha de förstår jag, ca 6 år sedan jag var gravid sist så jag har faktiskt nästan glömt hur de är. Trodde aldrig att jag skulle få ett barn till men de ska vi nu :)

  • Nydahl
    niinnii87 skrev 2015-01-02 00:19:46 följande:

    Alltså att jag har svårt att fatta att jag fått ett plus! ;D


    Grattis :) har du barn sen innan eller de är första ? Känner du några symtom :)
  • niinnii87
    Nydahl skrev 2015-01-02 01:15:33 följande:
    Grattis :) har du barn sen innan eller de är första ? Känner du några symtom :)
    Tack :)

    Japp, 2st sen innan :)

    Oj.. Jag känner massor.. Jag plussade 5 dagar innan bim.. :)

    Jag mår nästan kontant illa. Vrålhungrig. Värk i rygg å höfter å även bäckenet spänner å drar. Brösten är ju det där klassiska tecknet - större å jätte ömma! Men det som fick mig att misstänka graviditet först va mina mkt synligare blodådror på brösten å vid axlarna ner mot brösten.

    Vad har ni för symptom? Ni kanske har skrivit det föresten :P
  • Nydahl
    niinnii87 skrev 2015-01-02 09:57:52 följande:
    Tack :)

    Japp, 2st sen innan :)

    Oj.. Jag känner massor.. Jag plussade 5 dagar innan bim.. :)

    Jag mår nästan kontant illa. Vrålhungrig. Värk i rygg å höfter å även bäckenet spänner å drar. Brösten är ju det där klassiska tecknet - större å jätte ömma! Men det som fick mig att misstänka graviditet först va mina mkt synligare blodådror på brösten å vid axlarna ner mot brösten.

    Vad har ni för symptom? Ni kanske har skrivit det föresten :P
    Ok, jag känner inte så mycket. Lite bättre luktsinne, molvärk, lite ont o höfterna. Men vid mina andra graviditeter har jag inte i heller känt så mycket vid den här tiden. Önskar nästan att jag kunde ha lite fler symtom
Svar på tråden en positiv tråd bf september