• Anonym (Äckligt värre !!)

    Vad ska du i mitt rövhål att göra ? Seriöst!

    En fråga ... Vad är det som är så spännande med rövhål ? Det kommer bajs ut ur mitt rövhål och män ska ändå dit och pilla med fingrar , köra in sin kuk där men det allra värsta av allt - slicka mitt rövhål ?!
    Jag fattar det verkligen inte ? Är de flesta män porrskadade eller vad ? Jag skulle ALDRIG slicka en annan människas rövhål !! Fy fan vad äckligt ! Det måste både lukta och smaka äckligt hur kåt man än är !
    Kan ngn förklara detta för mig please !

  • Svar på tråden Vad ska du i mitt rövhål att göra ? Seriöst!
  • Anonym (Håller med!!)

    Hahaha håller faktiskt med. Vill inte att någon petar mig i röven slickar mig i röven eller stoppar in sin snopp i min röv. Den är till för att BAJSA med.

  • MammAmma

    Det har knappast med porrskada att göra, finns gott om kvinnor som går igång på det i minst lika hög grad som många män gör.

    Jag är ju då kvinna och vill absolut bli pillad, slickad och knullad i röven. Smaken är som baken

  • Anonym (K)
    MammAmma skrev 2014-12-30 23:01:58 följande:

    Det har knappast med porrskada att göra, finns gott om kvinnor som går igång på det i minst lika hög grad som många män gör.

    Jag är ju då kvinna och vill absolut bli pillad, slickad och knullad i röven. Smaken är som baken smile2.gif


    Och var tror du det intresset kommer från?
  • Anonym (topp)

    Du ställer en fråga men jag tror inte att du är öppen för att ta till dig några svar som är positiva angående sexuella aktiviteter i bakändan Du har en förutfattad mening om att det är äckligt och att rumpan är till för att bajsa med.

    Hade du haft ett öppnare sinne och varit neutral och kanske t o m nyfiken så hade jag förklarat för dig att det kan vara enormt skönt att bli stimulerad där bak.

    Om man inte tänker så mycket när någon slickar en där bak utan bara slappnar av och känner så skulle man få en enormt skön och upphetsande upplevelse. Den skulle rent av bädda för att man ÖNSKADE något mer som t ex penetration. Skulle man fortsatt bara KÄNNA så skulle man inte ha några problem med att bli penetrerad där bak. Och väl där så skulle man märka hur förbannat skönt det kan vara, rent av skönare än vaginalt, särskilt om man samtidigt stimulerar klitoris eller vaginalt. Den orgasmen som kan komma då är det djupaste man kan uppleva.

    men som sagt, det krävs att man kan släppa alla tankar på hur fel det är, på bajs, på hur äckligt det är, hur ont det kanske kommer att göra osv osv och bara  KÄNNA helt förutsättningslöst. Allt handlar om inställning. Så anser jag.

  • kenneth768768
    Anonym (K) skrev 2014-12-31 10:31:38 följande:
    Och var tror du det intresset kommer från?
    Bra fråga men analsex är betydligt äldre än porr (om du inte menar att hällristningar kan vara porriga osv)
  • kenneth768768
    Anonym (K) skrev 2014-12-31 10:31:38 följande:
    Och var tror du det intresset kommer från?
    Bra fråga men analsex är betydligt äldre än porr (om du inte menar att hällristningar kan vara porriga osv)
  • Anonym (--)

    Det är just sådana som dig som är trevliga att knulla i röven och så du känner dig liten och förnedrad för att sedan trycka in kuken i halsen på dig så du slickar rent efter dig själv.


    Ren nöje


     

Svar på tråden Vad ska du i mitt rövhål att göra ? Seriöst!