• Anonym (.)

    tjej sugen på tjej

    Jag har kille men är sjukt sugen på att ha sex med en tjej.. Tänder på tjejer ha sex o kollar på lesbisk porr.. Finns de fler som jag? 

  • Svar på tråden tjej sugen på tjej
  • Anonym (Linda)

    Har haft långa förhållanden med killar men fantiserar ibland om att vara med en tjej.

    Har testat lite när jag var yngre (helt underbart).

    Vad skulle din kille säga om du var ute på äventyr?

  • Anonym (Drömmare)

    Är snart mitt i livet och har drömmar om att få vara med en lite yngre blond storbröstad kvinna...men har förstått att de flesta yngre kvinnor söker andra yngre kvinnor när det gäller sex....så det är fortsatt bara härliga drömmar...

  • Anonym (.)

    Min kille hade inte gillat det alls och drf har jag inte nämnt något.. 


     


    Anonym (Drömmare) skrev 2015-01-08 00:47:35 följande:

    Är snart mitt i livet och har drömmar om att få vara med en lite yngre blond storbröstad kvinna...men har förstått att de flesta yngre kvinnor söker andra yngre kvinnor när det gäller sex....så det är fortsatt bara härliga drömmar...


    Ja de blir lite svårt då... 

  • Anonym (gift kvinna)

    Jag är en ung gift kvinna som har samma sex drömmer med tjejer om någon intresserar så kan vi ha kontakt kanske det blir nåt spännade eller hur!!?

  • Anonym (Vill ha dig nu!)

    Jag längtar enormt efter att få smeka en tjej/kvinnas kropp, få kyssa hennes bröst, få känna mina fingrar i henne, få slicka henne.... Gaaah denna längtan tar kol på mig!!

  • Anonym (Milfy)

    Min man vet om det så ibland har vi med en extra tjej som jag leker med och ibland leker jag på egen hand med en kvinna. Det är underbart att kunna variera och min man har inga problem med det.

  • Anonym (äh)

    Det är överskattat!! Alla tjejer jag legat med har varit pryda, tråkiga, avbryter och ångrar sig, veliga jävla gnällspikar. Alla utom en, men alla i rummet hade tagit ecstasy....

  • Anonym (.)

    Hade ändå gärna velat prova på någon gång .. verkar va riktigt skönt. Men för er som haft sex med både män och kvinnor, vilket föredrar ni? vilket är skönast?

  • Anonym (Också sugen)

    Jag är också sjukt sugen på att vara med en tjej, fick uppleva min fantasi förra sommaren då jag fick kontakt med en tjej som kom hem till mig och vi myste men just hon var inte rätt för mig. Visserligen så tände hon sjukt mycket på mig, men hon var lite större än mig och mer van tjejsex så det var inte så mycket utforskande.

    Har sambo idag, men vill inte dra in honom i det utan det är något jag vill uppleva själv. Just nu bor jag tyvärr väldigt ensligt långt ifrån större städer så lyckan att hitta ett större utbud av trevliga tjejer är nog inte så stort.

  • Anonym (Jagmed)

    Här är en till som är sugen på att träffa en tjej. Jag är gift och har barn men kan inte släppa tanken på att vara med en tjej. Var finns ni andra någonstans? Hur gamla är ni? Vad söker ni?

    Jag är 25 och boende i Stockholm.

Svar på tråden tjej sugen på tjej