• JSA94

    Han lämnade mig mitt under behandlingen

    Hej!

    Vill bara skriva av mig, och disskutera med er där ute.

    Jag har endometrios, och går igenom behandling med gulkropphormon, ( = ingen sexlust) Som ska gör att jag och han förhoppningsvis skulle kunna skaffa vårt gemensamma barn. Men så dagen efter nyår så flyttar ha ut, för att jag inte haft sex med honom på 3 månader..

    Jag känner mig så nertryckt och kränkt... Jag gjorde de för oss, och han visste om allt från innan.. Jag är förkrossad..

  • Svar på tråden Han lämnade mig mitt under behandlingen
  • Jesssssica

    Du gjorde det inte för er utan för dig och han är ett as. Vill du verkligen vara med en man som anser att sexet är allt i en relation?

    Jag förstår att du är knäckt men nu vet du vem han egentligen är. 


  • JSA94
    Jesssssica skrev 2015-01-07 17:21:28 följande:

    Du gjorde det inte för er utan för dig och han är ett as. Vill du verkligen vara med en man som anser att sexet är allt i en relation?

    Jag förstår att du är knäckt men nu vet du vem han egentligen är. 


    Ja de var ju en jävla tur att de inte hann bli några barn, för då hade han ju säkert lämnat mig då istället..

    Nej jag vill absolut inte vara med en man som anser att sex är de viktigaste i livet. De var bra att de blev såhär, men man är chockad för jag trodde verkligen inte det om honom!

    Tack för din kommentar<3
  • Lejonhierta

    Sicken skitstövel. Jag och sambon väntar barn och har sedan september sexförbud pga blödningar, barnet är beräknat till början av mars, så det är lååånga månader kan jag säga. Sambon konstaterar lugnt att vår tid kommer. Och dessutom kniper det så kan han ju sysselsätta sig själv...
    Men var glad att han stack nu och inte sen. Jisses vilket (ursäkta språket) rövhål till karl du haft.

  • JSA94
    Lejonhierta skrev 2015-01-07 17:40:46 följande:

    Sicken skitstövel. Jag och sambon väntar barn och har sedan september sexförbud pga blödningar, barnet är beräknat till början av mars, så det är lååånga månader kan jag säga. Sambon konstaterar lugnt att vår tid kommer. Och dessutom kniper det så kan han ju sysselsätta sig själv...
    Men var glad att han stack nu och inte sen. Jisses vilket (ursäkta språket) rövhål till karl du haft.


  • JSA94

    aa, de är helt sjukt. visade inga tendenser till att liksom vara missnöjd, utan han visste varför och ja vi var på mötena tillsammans, så han var medveten om att detta kunde hända.. 


    Och så bara lämnar han mig och flyttar ut SAMMA dag!

  • Lejonhierta

    Ja jisses, bara konstatera att den siste idioten inte är född än. Sen är det så sorgligt att bli lämnad under sådana omständigheter. Styrkekramar

  • JSA94
    Lejonhierta skrev 2015-01-09 08:03:41 följande:

    Ja jisses, bara konstatera att den siste idioten inte är född än. Sen är det så sorgligt att bli lämnad under sådana omständigheter. Styrkekramar


    Tack, de ska nog gå bra detta ändå. Men barn blir de inga gjorda...
Svar på tråden Han lämnade mig mitt under behandlingen