• Anonym (Hoppet)

    Ruvare med testdag runt 1/2

    Jag har precis gjort en frysåterföring av en femdagars blastocyst och är idag på ruvardag 1. Vill gärna följas åt med andra i samma situation. Jag har en historia med upprepade missfall, så ett gravidbesked ger inte en självklar glädje, men det är ju ändå första steget mot det där efterlängtade barnet! Jag har inga barn sedan tidigare och hoppas hoppas att det ska gå vägen nu!

  • Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2
  • Karriärskvinna

    Hej! Jag gjorde en återsättning av en blastocyst igår. Har gjort en misslyckad ivf tidigare men då var det ett färskt tvådagars. Blev gravid i somras men det slutade tyvärr i missfall.

    Nu får vi hålla tummarna för oss. Kul att vi kan följas åt!

  • Anonym (Hoppet)
    Karriärskvinna skrev 2015-01-20 09:14:02 följande:

    Hej! Jag gjorde en återsättning av en blastocyst igår. Har gjort en misslyckad ivf tidigare men då var det ett färskt tvådagars. Blev gravid i somras men det slutade tyvärr i missfall.

    Nu får vi hålla tummarna för oss. Kul att vi kan följas åt!


    Vad roligt då ligger vi precis lika! Tar du hormoner eller är det i naturlig cykel? Jag tar inga hormoner. Beklagar ditt missfall!
  • Karriärskvinna
    Anonym (Hoppet) skrev 2015-01-20 22:58:00 följande:
    Vad roligt då ligger vi precis lika! Tar du hormoner eller är det i naturlig cykel? Jag tar inga hormoner. Beklagar ditt missfall!
    Inga hormoner här heller. Nu är det bara väntan som gäller.
  • Anonym (Hoppet)
    Karriärskvinna skrev 2015-01-21 07:44:53 följande:
    Inga hormoner här heller. Nu är det bara väntan som gäller.
    Nu borde embryot börjat inplanterats. Känner du något? Det är väl för tidigt antar jag, jag känner åtminstone ingenting än.
  • Karriärskvinna
    Anonym (Hoppet) skrev 2015-01-22 09:19:17 följande:
    Nu borde embryot börjat inplanterats. Känner du något? Det är väl för tidigt antar jag, jag känner åtminstone ingenting än.
    Åh, jag vet inte. Har en färgad flytning idag... Vet inte om det är bra eller dåligt..?
  • Anonym (Hoppet)
    Karriärskvinna skrev 2015-01-22 10:36:12 följande:
    Åh, jag vet inte. Har en färgad flytning idag... Vet inte om det är bra eller dåligt..?
    Det borde ju vara positivt! Om du inte brukar ha så kan det ju vara nidblödning. Spännande :)
  • Karriärskvinna
    Anonym (Hoppet) skrev 2015-01-22 15:05:22 följande:
    Det borde ju vara positivt! Om du inte brukar ha så kan det ju vara nidblödning. Spännande :)
    Hm, brukar inte ha det så här dags i månaden i allafall. Är på ÄL+9 bara ju.
  • Anonym (Hoppet)

    [quote=74729454][quote-nick]Karriärskvinna skrev 2015-01-22 16:02:34 följande:[/quote-nick]

    Hm, brukar inte ha det så här dags i månaden i allafall. Är på ÄL+9 bara ju.

    [/

    Då kan det mycket väl vara nidblödning! Själv har jag noll symptom. Brukar nog känna lite värk i magen vid det här laget när det har tagit sig.. När ska du testa?

  • Karriärskvinna
    Anonym (Hoppet) skrev 2015-01-23 08:22:43 följande:

    [quote=74729454][quote-nick]Karriärskvinna skrev 2015-01-22 16:02:34 följande:[/quote-nick]

    Hm, brukar inte ha det så här dags i månaden i allafall. Är på ÄL+9 bara ju.

    [/

    Då kan det mycket väl vara nidblödning! Själv har jag noll symptom. Brukar nog känna lite värk i magen vid det här laget när det har tagit sig.. När ska du testa?


    Hur många ivf har du gjort? Detta är min andra.

    Tänkte nog testa på torsdag nästa vecka, ruvardag 10. Du då?
  • Anonym (Hoppet)

    Jag kommer nog testa på tisdag. Otålig!

    Jag har gjort ett ivf och 3 FET.

Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2