• scorpiontjejen

    Viktväktarna 2015

    Starta en ny tråd för alla ViktVäktare och kanske blivande sådana? Nytt år nya mål säg. Lycka till!

  • Svar på tråden Viktväktarna 2015
  • scorpiontjejen

    Ok, den kanske skulle ligga under "kosthållning" men det får vara nu. Viktväktarna handlar i grund och botten om vikt, hehe.

    Jag har för övrigt nått mitt första delmål för i år. 70 kg. - 13,7 kg sen sista September 2014. Riktigt najs. Nästa delmål är 67 kg, små steg i taget för min del. Huvudmålet är 65 kg. Hoppas på att nå dit till sista Mars. 


  • FlutterDash

    Jag testar viktväktarna sedan 2 veckor. Har gått ned 2 kg. ^^

    Har tidigare gått ned mycket i vikt själv, från 120 till 85. Under 2014 har jag smugit upp till 88 kg.. inte OK! Så nu ska jag ta mig ned till 75 tänkte jag. Står nu på 86. Så till 75 borde gå smidigt tycker jag. :D

  • scorpiontjejen
    FlutterDash skrev 2015-01-20 13:02:17 följande:

    Jag testar viktväktarna sedan 2 veckor. Har gått ned 2 kg. ^^

    Har tidigare gått ned mycket i vikt själv, från 120 till 85. Under 2014 har jag smugit upp till 88 kg.. inte OK! Så nu ska jag ta mig ned till 75 tänkte jag. Står nu på 86. Så till 75 borde gå smidigt tycker jag. :D


    Det är ju suveränt .
    Shit, har du gått ner så mycket själv? Asbra ju!
    Resten fixar du ju galant.
  • scorpiontjejen
    Fidelisen skrev 2015-01-20 15:16:41 följande:

    Jag har sedan nystarten för ca två veckor sedan gått ner 4.6 kilo ????


    Shit! Det är ju skitbra! How did you manage!?!
  • Pyret 85

    Jag fick ett aktivitetsarmband i födelsedagspresent i november, gissa om jag blev lycklig när jag såg att man kan koppla ihop med med vv's app!!

  • scorpiontjejen
    Pyret 85 skrev 2015-01-23 16:51:00 följande:

    Jag fick ett aktivitetsarmband i födelsedagspresent i november, gissa om jag blev lycklig när jag såg att man kan koppla ihop med med vv's app!!


    Fick det i julklapp
    Superfiffigt! Får man aktivitetspoäng av vardagsmotionen
  • misen85

    Oj inte sett den nya tråden förrens nu. Är snart klar med min andra vecka, -0.9 förra veckan. Ska bli intressant att se hur denna ekan har gått. Tror det iallfall går neråt sakta men säkert :)

  • scorpiontjejen

    I morgon är det vägningsdags igen då. Tror inte jag gått ner så mycket i och med att jag inte varit smart nog att ändra i inställningar att jag bara ammar delvis nu... Så nu har jag gått ner från härliga 40 pp till 33 pp.. ingen stor förändring men lite är det ändå.. Skillnad blir det sen när man slutar amma helt.. -14 pp liksom! Huvva!
    Vägning i morgon, får se vad det blir för resultat :-/.

    Hur ser era måltider ut dagligen?


Svar på tråden Viktväktarna 2015